Trusted Voice به گوشی‌های اندرویدی می‌آید؛

با صدای خود رمز گوشی خود را باز کنید!

شرکت گوگل یک ویژگی جدید در بخش قفل صفحه به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید اضافه کرده است، با این ویژگی شما می‌توانید با صدای خودتان قفل گوشی یا تبلت خود را باز کنید. برای مطالعه اطلاعات بیشتر همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ وب‌سایت اندروید پلیس طی خبری اعلام کرده که برخی از کاربران این به‌روز رسانی را دریافت کرده‌اند و بقیه کاربران هم به زودی و پس از آپدیت به نسخه جدید قابلیتی تحت عنوان Trusted Voice در بخش قفل هوشمند یا همان Smart Lock دریافت خواهند کرد.

با صدای خود رمز گوشی خود را باز کنید!

این قابلیت در کنار قابلیت‌های دیگر نظیر Swipe، Pattern، Pin و Password اضافه خواهد شد و با انتخاب گزینه Trusted Voice و گفتن عبارت OK Google صدای شما ثبت خواهد شد و با گفتن همین کلمه، رمز صفحه باز خواهد شد، نکته مثبتی که این قابلیت دارد آن است که فراموشی رمز عبور در کار نیست و فقط کافی است بگویید OK Google همین! در اینجا بهتر است بگوییم که روش کلامی مثل قابلیت تشخیص چهره چندان مورد اطمینان نیست و از درجه امنیتی کمتری نسبت بهPin  و الگو برخوردار است. اگر مشتاق استفاده از این قابلیت در تلفن‌هوشمند و یا تبلیت خود هستید باید صبر کنید تا به مرور زمان این قابلیت در دستگاه شما اضافه شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
خسته نباشیدلینک دانلودبرنامه وجود نداره لطفا رسیدگی کنیدباتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
123
۲۲:۰۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
سلام و خسته نباشید
چرا لینک های دانلود بعضی از برنا مه هارا نمی گذارید.
آخرین اخبار