دانلود کنید: "ذکــر" يک نـرم افزار قدرتمند قرآنی

نـرم افزار Zekr 1.1.0 شامل مجموعه کامل از ذکریات قرآنی است که شما می توانید در این برنامه به همه ی آنها دسترسی داشته باشید.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است که از جمله آن می توان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره کرد. این برنامه به ۱۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و دانلود و نصب آن نیز به صورت مجانی است. این نرم افزار قابلیت کار به صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد می باشد بطوری که شما می توانید سایز، رنگ و فونت متن و ترجمه قرآن را انتخاب کنید.

نرم افزار ذکر

 همچنین می توانید نوع و ترتیب نمایش آیات را انتخاب کنید و بطور همزمان از چندین ترجمه برای هر آیه استفاده کنید. امکان جستجو سریع در متن عربی و ترجمه فارسی قرآن کریم و ریشه یابی کلمه یکی از بهترین و مفید ترین امکانات این برنامه می باشد. اگر قاری مورد علاقه شما در لیست قاری های این نرم افزار نیست و یا ترجمه مورد علاقه شما در لیست این نرم افزار نیست شما می توانید به راحتی قاری و ترجمه مورد نظر را طبق دستورالعمل سایت به این نرم افزار اضافه کنید.

نرم افزار ذکر
برای سهولت ترجمه فارسی موجود مکارم شیرازی را برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم. راهنمای نصب ترجمه بسیار ساده می باشد. برای این کار ابتدا به محل نصب نرم افزار بروید و به دنبال پوشه res بگردید و آن را باز کنید تا محتویات پوشه نمایش داده شود پوشه ی text و بعد از آن پوشه ی trans را باز کنید و سپس فایل زیب را درون این پوشه قرار دهید. توجه داشته باشید فایل زیب را درون پوشه قرار دهید.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 16.74 مگابایت
 • نسخه: 1.1.0
 • اجرا در: ویندوز7، ویندوز8 و 8.1، ویندوز10
 • امتیاز: 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنونم از شما خداونداجرتون بده
United States of America
هادی
۰۹:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
با سلام از زحمات دست اندر کاران و گروه شما کمال تشکر رادارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
سلام. ممنون از راهنمایی خوبتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام این برنامه رو روی ویندوز8-64بیت نصب کردم ارور جاوا داد راه حل این مشکل چیه؟
آخرین اخبار