پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بسته شد اما هنوز به خاطر بروز مسائل حاشیه‌ای کاپ‌ها به دست صاحبانش نرسیده است.

سلفی هایتان را از گوشی هایتان پاک نکنیدمنوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: در نحوه اعطای جام و مدال هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ایم من پیشنهاد ارسال آن‌ها به باشگاه‌های مربوطه را داده‌ام اما این رییس فدراسیون است که باید در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست در مورد نحوه اعطای کاپ و مدال با تیم‌ها مذاکره داشته باشند گفت: این کار ربطی به باشگاه‌ها ندارد ما در گذشته فقط به باشگاه‌ها می گفتیم که نمی‌خواهیم مراسم بگیریم و خودمان بقیه کارها را انجام می‌دادیم.

پورحسن ضمن اشاره به اتفاقات دیدار فینال لیگ برتر 1393 و اتهاماتی که از سوی برخی افراد زده می‌شود٬‌ یادآورشد: حتما این افراد که در سالن محل برگزاری بازی‌ها هم حضور نداشتند مدارکی که صحبت‌هایشان را تایید کند در اختیار دارند‌٬ مملکت قوه قضاییه٬‌ دادرس و... دارد که بدون بیان این حرف‌ها بخواهد به مسائل بوجود آمده رسیدگی کند. در حال حاضر من که به عنوان رییس سازمان لیگ در سالن حضور داشتم نمی‌دانم دلیل بروز این اتفاقات چه بود و با استفاده از مدارک لازم در پی بررسی هستیم این مساله شامل حال مسئولان نیروی انتظامی هم می‌شود حال نمی‌دانم این افراد که تعدادشان هم اندک است چگونه اقدام به بیان این حرف‌ها می‌زنند؟

وی تصریح کرد: امیدوارم اتهام‌زنندگان برای اثبات حرف‌هایشان مدارک لازم را در اختیار داشته باشند٬ ما با این نوع برخوردها مخالفیم و شدیدا با افرادی که باعث بروز چنین اتفاقاتی شدند برخورد خواهیم کرد البته در مورد مقصر ماجرا به هیچ عنوان پیش‌داوری نمی‌کنیم.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه اظهارداشت: امنیت سالن برعهده ماموران یگان ویژه بود به همین خاطر آن‌ها تمام سالن را در اختیار تماشاگران ارومی گذاشتند حتی این حرکت مورد اعتراض پیکانی‌ها قرارگرفت و ماموران اعلام کردند چون مسئولیت امنیت سالن با آن‌هاست٬ بنابراین با استناد به این‌که از راه دور آمده‌اند و تیم‌های تبریز و میزان با خود تماشاگر نیاورده بودند بیش از 90 درصد سالن از سوی یگان‌ویژه در اختیار هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه قرارگرفت. در صورتی‌که باید باشگاه‌ها متناسب با امکانات محل برگزاری رفتار کنند این رسم حتی در فوتبال هم وجود دارد و رعایت می‌شود.

پورحسن در خصوص تشکیل جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برای رسیدگی به این مشکل اظهارداشت: متاسفانه با توجه به این‌که ما بعد از بروز این اتفاق با تعطیلات نوروز مواجه شدیم هنوز مدارک برای تشکیل جلسه کمیته انضباطی کافی نیست٬ ما حتی از مردم و تمامی افرادی‌که در سالن حضور داشتند خواستاریم اگر سند ومدرکی در این خصوص در اختیارشان است٬ به فدراسیون والیبال ارائه دهند تا به این پرونده هرچه زودتر رسیدگی و با حاشیه‌سازان برخورد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار