طی جلسه‌ای که امروز در محل فدراسیون والیبال با حضور کادر فنی تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف برگزار شد، تصمیمات نهایی در مورد مرحله نهایی لیگ اتخاذ شد.

تهران دیگر میزبان مرحله نهایی نیست به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از بحث و تبادل نظر میان مربیان و اعضای سازمان لیگ فدراسیون، قرار شد که مسابقات ضربدری (نهایی) لیگ امسال به صورت غیر متمرکز و در شهرهای مختلف برگزار شود.  
 
شهرهای میزبان براساس رده بندی و جایگاهی که در رنکینگ کسب کرده‌اند، مشخص خواهند شد.  
 
در پایان، دیدارهای مرحله فینال و رده بندی به صورت تک بازی در تهران و به طور متمرکز اجرا می‌شود.

این در حالیست که حدود سه سال است در تهران مسابقات مرحه ی نهایی لیگ به دلیل جلوگیری از مشکلات حاشیه ای به طور متمرکز برگزار می شد و این تصمیم اخیر فدراسیونیها جای تعجب دارد.

پورحسن: چاره‌ای جز برداشتن تمرکز مرحله نهایی نداشتیم

در جلسه‌ای که امروز در محل فدراسیون والیبال برگزار شده بود در خصوص نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ نهایی تصمیم گیری شد.

منوچهر پورحسن رئیس سازمان  لیگ فدراسیون والیبال اظهار داشت: ما چاره‌ای جز برداشتن تمرکز میزبانی مسابقات ضربدری لیگ را نداشتیم چون اگر قرار بود تمام مسابقات در تهران برگزار شود  باید سالن 12 هزار نفری را اجاره می کردیم.

وی تصریح کرد: پس از رایزنی‌هایی که با مسئولان سالن 12 هزار نفری داشتیم، در زمان‌هایی که ما در نظر داشتیم  دیدارهای ضربدری را برگزار کنیم سالن تحت اجاره بود و نمی‌شد به والیبال اختصاص پیدا کند.

پورحسن افزود: تصمیم در خصوص عدم تمرکز دیدارهای مرحله نهایی "ضربدری" در تهران علیرغم میل باطنی کادر فنی تیم‌ها و فدراسیون بود ولی مجبور شدیم، پس از سل‌ها مسابقات نهایی  را به طور غیر متمرکز اجرا کنیم و چاره‌ای جز اتخاذ این تصمیم را نداشتیم.

انتهای پیام /
برچسب ها: جلسه ، مرحله ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار