پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان در مصاحبه‌ای از حضور بانوان خبرنگار در سالن مسابقات لیگ ابراز نارضایتی کرد.

مدیر روابط عمومی والیبال: بانوان خبرنگار طبق روال در مسابقات حضور می‌یابند/ مراجع تصمیم گیرنده برای حضور بانوان مربیان نیستندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به صحبت‌های وی مصاحبه‌ای را با مدیر روابط عمومی فدراسیون انجام داده‌ایم که به شرح زیر است.

حمید احمدی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: احساس می‌کنم این قضیه به صورت سنفی بزرگ شده است، از نظر فدراسیون این مصاحبه نمی‌تواند روی تصمیم مسئولان در خصوص ورود بانوان خبرنگار به سالن مسابقات تاثیری داشته باشد چون مراجع تصمیم گیرنده در این مورد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال‌ هستند.

وی ضمن اشاره به اتفاقات به وجود آمده در بازی هفته اول مرحله پلی اف افزود:‌ در والیبال جایگاه‌های افراد و یا حتی خبرنگاران و نوع پوشش خبری آن‌ها مجزا است هر فردی باید کار خودش را انجام دهد، خبرنگار مکتوب دارای ID کارت مخصوص است و این موضوع در مورد عکاس و فیلم بردار هم صدق می‌کند اگر خبرنگاری بخواهد به جز کار نوشتاری کار فیلم برداری هم انجام دهد باید معرفی نامه داشته باشد تا برایش ID کارت صادر شود، به طور کل باید بگویم که شخصیت جامعه خبری در والیبال بسیار بالاست.

وی خاطر نشان کرد: از این پس حضور بانوان خبرنگار طبق روال در سالن‌های مسابقات بلامانع است و مصاحبه فرد مذکور هیچ گونه تاثیری در روند کاری ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار