تیم فوتبال پیکان در لیگ چهاردهم آن طور که باید نتوانسته نتایج خوبی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پیکان همانند تیم های مشهد و نفت مسجد سلیمان تیم های تازه وارد بر لیگ برتر هستند، پیکانی‌ها با توجه به شکست در بازی اول خود در لیگ چهاردهم نتوانسته شروع خوبی را به نمایش بگذارند.

این تیم نه تنها در بین تیمهای تازه وارد در لیگ برتر بلکه در بین تمام شانزده تیم حاضر در لیگ برتر یکی از تیم های موفق در فصل نقل و انتقالات بود توانست و ستاره های بزرگی همچون سید مهدی رحمتی، ساموئل، دقیقی و محمد نصرتی را جذب کند و پیکان پنجمین تیم گران قیمت نیز در لیگ لقب گرفته است.

پیکان در اوایل نیم فصل اول نتوانست آن طور که باید عملکرد خوبی را به اجرا بگذارد و انتظارات را بر آورده کند تیم پیکان با توجه به بازی های خود در نیم فصل نتایج خوبی را رقم نزد و به همین خاطر مسئولان تیم تصمیم جدیدی درباره سرمربیگری تیم گرفتند و همان طور که می دانیم ابراهیم زاده سرمربی سابق تیم پیکان را برکنار کردند و برای ارتقا تیم سرمربی جدیدی را جایگزین کردند.

صمد مرفاوی نیز در همین راستا از سرمربیگری صبای قم کنار رفت و هدایت تیم پیکان را بر عهده گرفت اما در حال حاضر این تیم در نیم فصل دون نیز نتوانسته نتایج  خوب و فوق العاده ای را  رقم بزند مرفاوی برای تقویت تیم نیز بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات جذب کرد تا از این طریق آنها بتوانند در کنار دیگر بازیکنان بازی های خوبی را به نمایش بگذراند.

ساندرا فریرا، سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مهدی زاده بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم به این اضافه شدند اما تیم پیکان همچنان نتوانسته عملکرد موفق در لیگ چهاردهم داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار