سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: در صورتیکه امتیاز دربی را از دست نمی‌دادیم خیز بلندی برای قهرمانی بر می‌داشتیم اما، این باخت کارمان را سخت کرد.

تقی پور: امتیاز دربی حیف شد، با پیروزی خیز بلندش برای قهرمانی داشتیماسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتبال مس سونگون در در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی با دبیری شروع خوبی داشتیم که ختم به گلزنی شد اما، عدم استفاده از  فرصت‌هایمان و همچنین از دست دادن مدیریت بازی به شکستمان  انجامید البته نباید از این مورد چشم پوشی کرد که دبیر هم  در روز خوب خود قرار دانست و در صورتیکه این بازی را مقابل دیگر حریفان نیز انجام می‌داد به طور حتم اکنون از مدعیان قهرمانی بود.

آمادگی حریف، از دست دادن پنالتی،بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد امتیاز ارزشمند بازی را از دست بدهیم آن هم در موقعیتی که  در صورت پیروزی خیز بلندی برای قهرمانی زده بودیم و حالا را همان برای بالا بردن جام قهرمانی دشوار شده  است.

وی افزود: با وجود اینکه در دربی‌های تبریز مدعی هستیم و در 2-3 سال اخیر شکست نخورده‌ام این باخت تلخ اما، بی حاشیه را دوست داشتم و به دبیری برای لیگ 3 امتیاز تبریک می‌گویم.

تلاش می‌کنیم که با شکست منصوری‌ها در خانه امید به قهرمانی را پررنگ کنیم تا رقابت هفته‌ها پایانی جذاب‌تر از قبل دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار