استقلال با نمایشی فوق‌العاده الغرافه قطر را قاطعانه شکست داد.

استقلال با یک نمایش فوق‌العاده سه بر صفر به پیروزی قاطعانه‌ای مقابل الغرافه قطر رسید و شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ نخبگان پشت سرگذاشت. آبی‌ها بهترین پیروزی روز نخست لیگ نخبگان را رقم زدند.

بازیکنان استقلال در نیمه نخست و در دقایق ابتدایی مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما حملات زیادی روی دروازه ایجاد نمی‌کردند و بیشتر در حال کنترل مسابقه بودند که رامین رضاییان مدافع آماده استقلال با ارسال تماشایی مدافع الغرافه را وادار به اشتباه کرد و گل اول آبی‌ها در دقیقه ۴ به ثمر رسید.

آبی‌ها در ادامه با کار‌های ترکیبی که بلانکو و هافبک‌های استقلال انجام دادند چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند، اما به گل تبدیل نشد و استقلال نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند.

نیمه دوم استقلالی‌ها عملکرد هجومی بهتری داشتند و با حضور مهرداد محمدی در خلق موقعیت موفق‌تر بودند، رامین رضاییان و آرش رضاوند گل دوم و سوم استقلال را به ثمر رساندند تا شب خاطره‌انگیزی برای استقلالی‌ها در شهر قدس رقم بخورد.

داور وسط: ما نینگ از چین - کمک داوران: ژو فی و ژانگ چنگ از چین - داور VAR: فو مینگ از چین - ژانگ لی از چین

ترکیب استقلال ایران:

سیدحسین حسینی - رافائل سیلوا - سامان فلاح - میلاد زکی‌پور - رامین رضاییان - زبیر نیک نفس - روزبه چشمی - دیدیه اندونگ - جلال‌الدین ماشاریپوف - محمدحسین اسلامی - گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب الغرافه قطر:

خلیفه ابوبکر - ماتیاس نانی - هیونسو جانگ - سیدو سانو - عبدالله یوسف - فابریسیو دیاز - فرجان ساسی - عاصم مادیبو - کومان - احمد الجانحی - خوسلو

سرمربی: پدرو مارتینز

کارت‌های زرد:

سانو (۹)، احمد الجناحی (۳۳)، مادیبو (۵۲)، روزبه چشمی (۵۳)، خدیم اندیایه (۵۹)، محمدحسین اسلامی (۷۰)

لحظات حساس:

دقیقه ۱: اولین موقعیت جدی استقلال با نفوذ رامین رضاییان ایجاد شد و مدافعان الغرافه هوشمندانه توپ را دفع کردند.

دقیقه ۴ - گل به خودی (استقلال ۱ - ۰ الغرافه): ارسال خطرناک رامین رضاییان با اشتباه عبدالله یوسف به گل اول استقلال تبدیل شد تا آبی‌ها خیلی زود مقابل حریف قطری به گل برسند.

گل اول استقلال با گل به خودی مدافع الغرافه

.دقیقه ۱۴: ضربه خوسلو به شکلی خطرناک به سیلوا برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد

دقیقه ۲۹: ضربه اندونگ با اختلاف از بالای دروازه الغرافه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: فرجان ساسی با ضربه از راه دور دروازه استقبال را تهدید کرد، اما توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: گوستاوو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که رضاییان را روی دست خودش داشت تصمیم به شوت‌زنی گرفت و توپ به کرنر رفت، رضاییان بعد از این صحنه هم تیمی خود را به شدت سرزنش کرد.

دقیقه ۵۴: ضربه سر بلانکو بعد از برخورد به مدافع الغرافه به کرنر رفت.

دقیقه ۷۸ - رامین رضاییان (استقلال ۲ - ۰ الغرافه): رامین رضاییان ماتیاس نانی مدافع مطرح الغرافه را با یک دریبل زیبا جا گذاشت و با ضربه زمینی محکم گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

گل دوم استقلال به الغرافه توسط رامین رضاییان

دقیقه ۸۳: موقعیت خوب بلانکو با ضربه ضعیف این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹ - آرش رضاوند (استقلال ۳ - ۰ الغرافه): حرکت خوب ابوالفضل جلالی با پاس کات بک به رضاوند رسید و ضربه دقیق او از بین پا‌های مدافع تیم قطری به گل سوم استقلال تبدیل شد.

گل سوم استقلال به الغرافه توسط آرش رضاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار