کارشناس داوری درباره عملکرد داوران بازی سرخابی‌ها برابر حریفانشان در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

نوذر رود نیل کارشناس داوری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قضاوت  ادهم مخادمه در بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: به نظرم در دقیقه ۳۹ بازی باید یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته می‌شد، اما VAR آن  پنالتی را رد کرد.   همچنین پنالتی تیم الاهلی درست نبود و باید داور یک ضربه آزاد غیر مستقیم و یک اخطار به مهاجم الاهلی می‌داد، چون هنوز مهاجم به مدافع پرسپولیس نرسیده بود زرنگی کرد و خودش را به زمین انداخت. حتی کنعانی زادگان هم خیلی با داور مسابقه بحث کرد، اما پنالتی را برای الاهلی گرفت.  

رودنیل درباره قضاوت داور مسابقه استقلال و الغرافه قطر بیان کرد: من تعجب می‌کنم نماینده‌ای اف سی چطور اجازه داد که بازی  در این زمین نامناسب   و نور کم  برگزار شود. کیفیت نور بسیار ضعیف و کیفیت زمین هم خیلی بد بودند و چیزی پیدا نبود و محوطه‌های ۲ طرف زمین مشخص نبودند. به نظرم باید  مسئولان فوتبال فکر اساسی  برای بازی‌های آینده کنند در غیر این صورت فکر نمی‌کنم‌ای اف سی اجازه برگزاری بازی‌ها را بدهند. اگر کارشناسان AFC این بازی را ببینند با نماینده و ناظر بازی  برخورد می‌کنند. فقط نور وسط زمین داشت.  

او افزود: دقیقه ۹ بازیکن شماره ۴۲ الغرافه با لگد به سر و صورت بازیکن استقلال زد و باید اخراج می‌شد،   اما داور به او کارت زرد داد. ۲، ۳ صحنه در محوطه جریمه‌ها رخ داد که ادامه بازی درست بود. اخطار‌هایی که داد کاملا درست بودند.  

کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه الغرافه قطر گفت: توپ به دست مدافع الغرافه خورد، اما دستش در حالت طبیعی بود که توپ به آن خورد. اگر غیر طبیعی بود باید پنالتی می‌گرفت، اما داور تصمیم درست گرفت و ادامه بازی داد.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۷:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
سلام آقا جون بسه دیگه الان دیگه دهه ۷۰ و ۸۰ نیست که کارشناسی یکجانبه بکنید مردم همه چیز رو خوب میبینن و خوب میفهمن.هم پنالتی الاهلی درست بود و هم پنالتی پرسپولیس به درستی اعلام نشد.بازیکن الغرافه هم به درستی کارت زرد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دقیقا
آخرین اخبار