دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الوحدات اردن در هفته اول لیگ سطح دوم آسیا امشب برگزار می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی خود در لیگ سطح دوم آسیا امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملک عبدالله دوم امان به مصاف تیم فوتبال الوحدات اردن می‌رود.  

سپاهانی‌ها  بعد از شکست برابر شباب الاهلی امارات در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا راهی لیگ سطح دوم آسیا شدند و حالا باید به مصاف تیم الوحدات اردن بروند که به نظر می‌رسد بازی آسانی روی کاغذ داشته باشند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد برابر تیم الوحدات اردن گام اول در لیگ سطح دوم آسیا را محکم بردارند و دست پر به کشور برگردند.  

طلایی پوشان اصفهان در لیگ برتر فوتبال هم با ۴ برد متوالی و کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و آنها با روحیه بالا مسابقات سطح دوم آسیا را شروع می‌کنند و می‌خواهند در رقابت‌های آسیایی هم به موفقیت برسند.  

مورایس سرمربی سپاهان اذعان کرد که از  تیم الوحدات اردن اطلاعات چندانی ندارد و حتی فیلم بازی آخر این تیم برابر تیم الفصیل  را نتوانسته پیدا کند تا از نحوه بازی شان شناخت پیدا کند.  

در آن طرف، تیم الوحدات اردن حریف ناشناخته‌ای است. این تیم  از سه مسابقه خود   موفق به کسب ۲ برد و یک تساوی شده تا با ۷ امتیاز در رده دوم جدول ۱۲ تیمی  لیگ اردن  قرار داشته باشد. البته تیم صدرنشین یعنی الاهلی اردن با یک بازی بیشتر و با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و در واقع حریف سپاهان می‌تواند با برد بازی عقب افتاده خود حتی به صدر برسد.

تیم الوحدات اردن برخلاف تیم سپاهان ستاره آن چنانی در اختیار ندارد و ارزش این تیم اردنی در سایت  ترانسفرمارکت ۲/۳۰ میلیون یورو ارزشگذاری شده و اکثر بازیکنان این تیم از کشور خودشان هستند و آنها سه بازیکن خارجی نه چندان مطرح آفریقایی در اختیار دارند.

با وجود اینکه سپاهانی‌ها شانس زیادی برای بردن این بازی دارند، اما آنها باید به خوبی بدانند که فوتبال قابل پیش بینی نیست و اگر حریف اردنی خود را دستکم بگیرند شاید اسیر شگفتی  شوند.  

به هر حال سپاهان از بازیکنان شاخصی همانند انزونزی کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه برخوردار است و باید دید با حضور ستاره‌ها و بازیکنان جوانش می‌تواند در اولین گام مسابقات سطح دوم آسیا به پیروزی دست یابد یا نه!  

همچنین سپاهانی ها در این رقابتها به دنبال قهرمانی هستند و در اولین گام باید مقتدرانه کار خود را شروع کنند تا  به هدف خود نزدیک شوند و دست پر به ایران برگردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار