نمایندگان کشورمان در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی آسیا موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ دیگر شدند.

در‌ روز چهارم و پایانی مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنجشنبه (۲۲ شهریورماه) به صورت رسمی در ماکائو‌ آغاز شده است، امروز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ دیگر شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف پوجا کادیان از هند رفت و‌ ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت.

سهیلا منصوریان نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان به مصاف دای ژین‌روو از چین رفت. منصوریان در دیداری نزدیک و‌ در راند سوم بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و به مدال نقره این مسابقات دست یافت. منصوریان در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان سعودی به برتری دست یافته بود و در دومین دیدار خود نکیتا بنسال از هند را شکست داده بود.

یاسمن باقرزاده نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا کشورمان در دیدار نهایی این وزن به مصاف ژو هایلان از چین رفت و با ارائه یک نمایش عالی ضمن کسب برتری در دو راند متوالی مقابل این ورزشکار به مقام نخست و مدال طلا دست یافت. باقرزاده پیش از این مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

تیم دوئلین (مبارزه نمایشی) زنان کشورمان با ترکیب هلیا اسدیان و زهرا کیانی موفق شد با نمره ۹.۵۴۲ ضمن جای گرفتن در رده سوم به مدال برنز این بخش دست یابد. در این فرم تیم چین با ۹.۶۶۶ و هنگ‌کنگ با ۹.۵۷۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند. پیش از این نیز زهرا کیانی در فرم جین‌شو و چانگ‌چوان به دو مدال طلا و هلیا اسدیان در فرم نن‌دائو به مدال برنز دست یافته بودند. تیم دوئلین مردان کشورمان نیز در فرم دوئلین موفق‌ به کسب مدال نشد.

همچنین صدیقه دریایی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان به مصاف ژانگ ژیائو از چین رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره این پیکارها دست یافت. صدیقه دریایی پیش از این دیدار به ترتیب مقابل ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان به برتری دست یافته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
آفرین به بچه های سمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
منصوریان ها اصالتا زابلی و زاهدانی هستند که به این منطقه ( سمیرن ) مهاجرت کرده اند. البته خودشان هم احساس حقارت می کنند که کسی به اصالت سیستاتی آنها پی ببرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
سر تعظیم فرود می اورم
آخرین اخبار