سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد معتقد است؛ تکواندوکاران خارجی دیگر رغبتی برای حضور در لیگ برتر ایران را ندارند.

خلیفه: خارجی ها رغبتی برای حضور در لیگ ندارند

سیدنعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرکت تیم دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: با همان بودجه فعلی تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور داریم. برای این مسابقات به عنوان قهرمان دوره قبل سهمیه مستقیم داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای رقابت های جام باشگاه های آسیا از ملی پوشان به عنوان یارکمکی استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: تعدادی از بازیکنان تیم دانشگاه در اردوهای تیم ملی هستند. نفراتی چون آرمین هادی پور، امید عمیدی و مهدی خدابخشی عضو تیم دانشگاه هستند و در اردوی تیم ملی هم حضور دارند. بنابراین می توانند در جام باشگاه های آسیا هم شرکت داشته باشند.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد افزود: سینا بهرامی را از تیم شهرداری شهر اندیشه و علیرضا نصرآزادانی را به عنوان بازیکن آزاد به عنوان یار کمکی در جام باشگاه های آسیا در اختیار داریم تا اردونشینان تیم ملی بتوانند از این فرصت برای جمع آوری امتیازات المپیکی استفاده کنند.

او در مورد حضور دوباره مهدی خدابخشی در تیم دانشگاه آزاد گفت: خدابخشی برای حضور در دور برگشت رقابت های لیگ برتر با دانشگاه به توافق رسیده است اما بعید می دانم علیرضا نصرآزادانی امسال در لیگ برتر بازی کند.

خلیفه در مورد حاضر نشدن بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران تصریح کرد: دیگر خبری از تکواندوکاران خارجی مثل قبل در لیگ برتر نیست چون آنها رغبتی برای مبارزه در ایران را ندارند. تعداد مسابقات تکواندو بخاطر امتیازات المپیکی در سطح دنیا زیاد شده است. از سویی دیگر وقتی یک تکواندوکار می بیند که هر هفته می تواند در مسابقات اروپایی مبارزه کند، برای حضور در لیگ ایران اقدامی نمی کند.

وی یادآور شد: در واقع مسابقات رنکینگ المپیک به صورت یک لیگ بین المللی درآمده که بهره وری زیادی دارد. بازیکنان می تواند با یک بار وزن کشی حدود پنج مسابقه دهند. حالا اروپا بهترین جا برای مبارزه کردن است چون آنها در کوران مسابقات هستند.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو که قرار است در دوره مربیگری یونان تدریس کند، در این باره می گوید: یک دوره سمینار بین المللی تکواندو در یونان برگزار می شود که در خلال آن تدریس کلاس مربیگری برعهده من واگذار شده شده است. این سمینار 9 و 10 اسفند برگزار می شود و کلاس مربیگری 7 و 8 اسفند خواهد بود.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو صربستان در مورد شرایط تکواندوکاران این کشور هم افزود: تیم ملی تکواندو صربستان هم اکنون در تورنمنت US اوپن در اورلاندو آمریکا بسر می برد و در تدارک هستیم تا تکواندوکاران صرب را برای تورنمنت جام فجر به ایران بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، خلیفه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار