سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دانشگاه آزاد می گوید: فدراسیون تکواندو برای انتخاب مربیان رده نوجوانان بهترین های لیگ را نادیده می گیرد و در واقع ملاکی در این مورد ندارد.

ایمان‌زاده:  فدراسیون ملاکی برای انتخاب مربیان نوجوانان ندارد/ زوار شناختی از تکواندوکاران نداردرضا ایمان‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب مربیان تیم ملی تکواندو نوجوانان عنوان کرد: من مربیان تیم ملی نوجوانان را نمی شناسم. در واقع فکر می کنم فدراسیون تکواندو هیچ ملاکی برای انتخاب مربیان رده نوجوانان را ندارد.

وی ادامه داد: تیم من سه سال است قهرمان لیگ نوجوانان است. امسال هم تیم نوجوانان دانشگاه آزاد نایب قهرمان لیگ شد. من با دست خالی این تیم را ساخته ام و در واقع با هزینه شخصی دانشگاه به این عناوین رسیده است.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از روش انتخاب کادرفنی تیم ملی نوجوانان گفت: مسئولان فدراسیون با این همه عناوین تیم دانشگاه حتی پیشنهادی هم به من برای مربیگری تیم ملی ندادند. من فکر می کنم اصلا چنین مربیانی در نوجوانان نداشته ایم. اگر قرار است عملکردی در میان باشد ما تیم قهرمان جهان را با کادرفنی فعلی نوجوانان، به عنوان چهارم سقوط دادیم.

او افزود: وضعیت رده های نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است. بخاطر شرایط سنی در نوجوانان، بازیکنان هر سال تغییر می کنند. در واقع 80 درصد تیم ملی نوجوانان هر سال تغییر می کند، بنابراین باید از همین بازیکنان لیگی بازیکن به تیم ملی تزریق شود.

ایمان‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر پنج بازیکن اردوی تیم ملی نوجوانان از تیم دانشگاه آزاد انتخاب شده اند، یادآور شد: باید مربیانی برای تیم ملی نوجوانان انتخاب شوند که با شرایط بازیکنان آشنا باشند و در لیگ فعال باشند. مسئولان از افکار مربیان حاضر در لیگ چه زمانی استفاده خواهند کرد؟ برای منافع ملی باید از چه تجاربی استفاده کرد؟

وی ادامه داد: من هیچ گاه ادعایی نداشتم و همیشه کار خودم را انجام داده ام. ما بخاطر داوری با اختلاف یک امتیاز مقام دوم لیگ را امسال بدست آوردیم.

این مربی درباره حضور محمدرضا زوار به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان تصریح کرد: با تمام احترامی که برای زوار قائل هستم اما باید بگویم او بازیکنان نوجوان را نمی شناسد و محل خدمت وی در بندرعباس است. زوار سالی یک بار می آید و به عنوان سرمربی تیم ملی به سفر می رود در حالیکه اصلا در رقابت های لیگ نوجوانان حاضر نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، نوجوانان ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اوليا ورزشكار
۱۰:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
سلام اي كاش نظرات براتون مهم بود.خواهشاً از استاد افراسيابي هم مصاحبه بگيريد ايشون در سال ٢٠١٤ دو نماينده در مسابقات نوجوانان جهان داشت تك مدال طلا توسط شاگرد ايشون كسب شد تك مدال طلاي المپيك نوجوانان توسط شاگرد ايشون مهدي اسحاقي كسب شد امسال فني ترين مربي كشور در نوجوانان انتخاب شد ...
آخرین اخبار