مقانلو: اولویت مربیان تکواندو اوزان اول و سوم است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای تورنمنت امارات اولویت کادرفنی تیم ملی اعزام تکواندوکاران اول و سوم است.

مقانلو: اولویت مربیان تکواندو اوزان اول و سوم است

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت امارات عنوان کرد: شرایط ملی پوشان خوب است و با 16 تکواندوکار عازم امارات هستیم. سعی داشتیم همه اردونشینان را در تورنمنت فجیره داشته باشیم اما نتوانستیم چهار نفر را ثبت نام کنیم.

وی ادامه داد: چهار تکواندوکاری که همراه تیم ملی به امارات نمی آیند در اردوهای تهران به تمریناتشان ادامه می دهند.

مقانلو اولویت کادرفنی برای اعزام نفرات به تورنمنت امارات را این چنین اعلام کرد: نحوه حضور در انتخابی ها و تعداد نفرات هر وزن اولویت انتخاب تکواندوکاران است ضمن آنکه در نظر داشتیم حتما در اوزان اول و سوم اعزامی داشته باشیم تا پشتوانه سازی در این اوزان انجام شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو حضور تکواندوکاران اردونشین را در رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام فجر تایید کرد و گفت: برای روادید هلند باید 5 اسفند در سفارت باشیم تا در تورنمنت این کشور شرکت داشته باشیم. به همین دلیل رقابت های انتخابی تیم ملی چهارم اسفند برگزار می شود تا تکلیف تیم جهانی مشخص شود.

او افزود: تفکر کادرفنی همیشه در این بوده که جوانان در کنار با تجربه ها قرار بگیرند. میدان باز است و هر تکواندوکاری برحسب شایستگی می تواند خود را ثابت کند. تیم ملی فردا به امارات اعزام می شود و 16 و 17 بهمن در مسابقات شرکت می کند و 19 بهمن به تهران بازمی گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار