پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: بازی‌ها شروع شود و شما تیم‌ها را ببینید می‌توانید حدس بزنید کدام تیم قهرمان می‌شود. من هم وقتی پرسپولیس را با آن بازیکنان دیدم گفتم قهرمان لیگ می‌شود که در نهایت این اتفاق افتاد.  

او افزود: بعضی از مواقع پیش بینی‌ها اشتباه می‌شود، اما وقتی شما  فوتبال را نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید چه تیمی برنده می‌شود. به نظرم تیم ملی اسپانیا در بازی امشب  برابر تیم فرانسه برنده می‌شود. از لحاظ تیمی و شکل بازی، اسپانیا خیلی بهتر از فرانسه است. البته ممکن است اسپانیا یک گل بخورد و نتواند جبران کند.  

پروین درباره  اینکه همیشه از عملکرد درویش حمایت کرده است، گفت: به نظرم خدا به باشگاه‌های پرسپولیس  و استقلال رحم کرد که به پوشش پتروشیمی و بانک‌ها رفتند.    این کار قشنگی هست و اینها دیگر مشکل مالی ندارند. البته هنوز بدهی دارند، اما بانک‌ها دست به دست هم دادند تا مشکلات سرخپوشان را حل کنند و کار خوبی بوده است.  

پروین درباره اینکه  تیم پرسپولیس با رفتن ستاره هایش فصل آینده ضعیف نمی‌شود، گفت: زمان ما پول نبود و به عشق پیراهن بازی می‌کردند، اما اکنون پول آمده است و بازیکنان حق دارند و زندگی شان را باید تامین کنند. به هر حال پرسپولیس و استقلال  باید بازیکنان بزرگ بیاورند و از باشگاه‌های دیگر جانشینان خوبی برای جدا شده‌ها  جذب کنند  تا فوتبالمان قوی باشد.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره نظرش در مورد خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس گفت: به قول  معروف مربی خارجی مثل هندوانه در بسته است. درویش گفت بازیکنان می‌گویند اوسمار  سرمربی شود و به او گفتم که  او را سرمربی کند.  اوسمار هم هندوانه دربسته بود که  آمدنش خوب شد و سرخپوشان قهرمان شدند. گاریدو هم اینطوری است تا بیاید ایران بشناسد و۳، ۴ ماهی زمان می‌خواهد که معلوم نیست به چه صورت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار