شبکه سه "نیلی تر از مهتاب" می‌شود + تصاویر

مینی سریال "نیلی تر از مهتاب" به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی محسن یوسفی در یک قسمت 100 دقیقه ای، جمعه 21 آذر روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مینی سریال "نیلی تر از مهتاب" به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی محسن یوسفی در یک قسمت 100 دقیقه ای، جمعه 21 آذر  روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.



مجموعه 6 قسمتی "نیلی تر از مهتاب" کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که به قلم مهرداد نیکنام نوشته شده است. این سریال که ویژه ایام فاطمیه از این شبکه به پخش رسید ، داستان جوانی به نام امین است که به دلیل اختلاف با پدر خود از منصبش عزل شده و در ادامه می فهمد که فرد دیگری درصدد جایگزین شدن است. در طی این کندوکاو ها همچنین پی به رازی برده و در این مسیر با ماجراهایی رو به رو می شود.



جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، عمار تفتی، بهناز جعفری، روناک یونسی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده، مینا نوروزی، سوگل طهماسبی، وحید شیخ زاده و... گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این مینی سریال عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: افشین احمدی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح چهره پردازی: علیرضا جوادپور، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، جانشین تهیه: سید امیرحسینی، منشی صحنه: فرشته عروجی، مدیر تدارکات: سعید عطایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه:مهدی حیدری و... .



اثر "نیلی تر از مهتاب" کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که جمعه 21 آذر ساعت 23:15 از این شبکه  به پخش می رسد. 



انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار