مینا نوروزی:

برخی افراد با پول بازیگر می‌شوند

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون از پرداخت پول برخی افراد برای بازیگر شدن و ساخت سری دوم «آسمان همیشه ابری نیست» گفت.

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تاثیرات تحصیلات آکادمیک بر موفقیت بازیگران اظهار داشت: به طور حتم تحصیلات در موفقیت یک بازیگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود اما متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد حضور کسانی در این عرصه مستقیم که برای بازیگری پول پرداخت می کنند و نقش‌ها را می خرند، بدون اینکه تحصیلات و تجربه‌ای در این زمینه داشته باشند.

نوروزی با اشاره به اینکه شعف در قصه‌پردازی در برخی فیلم و سریال‌های تلویزیونی مشهود است، عنوان کرد: این روزها کمتر کار خوب می‌بینیم که شاید مهمترین دلیل این موضوع ضعف در قصه‌پرداری است، متاسفانه داستان فیلم و سریال‌ها تکراری شده  و فقط شخصیت‌ها تغییر می کند.

بازیگر «آسمان همیشه ابری نیست» در مورد کیفیت فیلم و سریال‌هایی که سالها قبل پخش می شد، گفت: سالها قبل فیلم و سریال‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بودند مثل «هزار دستان»، «روزی روزگاری» که در زمان پخش آنها شهر تعطیل می‌شد و همه اینگونه کارها را دنبال می‌کردند.

وی در خصوص فعالیت‌های خود در حال حاضر مطرح کرد: الان مشغول به بازیگری نیستم و یکی از دلایل کم کاریم در سال‌های اخیر دستمزدهای ناچیزی است که با وجود مخارج سنگین زندگی هنوزافزایش نیافته‌اند.

بازیگر «دنیای شیرین دریا» در پاسخ به این سوال که جای کدام هنرمندان در عرصه هنر خالی است، گفت: می توانم بگویم که این روزها جای پنجاه درصد هنرمندان پیشکسوت و موفق که توانایی فوق العاده ای در بازیگری داشتند دراین عرصه خالی است و همین موضوع باعث شده که فیلم و سریال‌های الان کیفیت مطلوب گذشته را نداشته باشند.

نوروزی در خصوص سریال «دنیای شیرین دریا» اظهار داشت: «دنیای شیرین دریا» یکی از کارهایی بود که برای من سرشار از عشق و خاطره است، این سریال با کارگردانی خوب بهروز بقایی و جذابیت در قصه ماندگار شد و این روزها که دوباره پخش می شود بازهم مردم با علاقه آن را تماشا می‌کنند.

وی با بیان اینکه سری دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» بزودی کلید می‌خورد افزود: این نوید را به تمام علاقه‌مندان «آسمان همیشه ابری نیست» می‌دهم که به زودی ساخت سری دوم این سریال آغاز خواهد شد و انشالله من هم در این کار به ایفای نقش خواهم پرداخت.

نوروزی در پایان مطرح کرد: امیدوارم تلویزیون که خانه دوم ما محسوب می‌شو از این وضعیت نابسامان خارج شود چون مردم بیشترین ساعت فراغت خود را با تلویزیون می‌گذرانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار