معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، از احداث آسانسورهای بالابر در منازل معلولان این منطقه خبر داد.

رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث ‌آسانسور بالابر در منازل معلولان و مناسب ساز معابر و محورهای اصلی ویژه آن‌ها در محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به سهولت تردد، ارتقای سلامت و رفاه حال معلولان، مناسب سازی معابر ویژه معلولان  در محلات 13گانه منطقه 19 در دست اجرا است.
 
زلفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های صفی و عمران و ترافیک منطقه 19 به منظور نصب آسانسور بالابر و مناسب سازی معابر و محورهای اصلی این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:  احداث ‌آسانسورهای بالابر در منازل معلولان محلات 13گانه منطقه19، مناسب سازی معابر و محورهای اصلی منطقه 19 ویژه معلولان، آماده باش اکیپ های اجرایی ترافیک از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
زلفی خاطر نشان کرد: احداث رمپ و تابلو و پارکینگ ویژه معلولان، هم سطح سازی معابر ویژه معلولان، خط کشی معابر، پیوستگی محل عبور عابر پیاده برای استفاده آسان تر معلولان از اقدامات  دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.