پرونده جدید برنامه «راه آرامش» با موضوع تربیت فرزند، از شنبه 26 مهر به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمد رفعتی با اعلام این خبر گفت: در پرونده جدید این برنامه كه از شنبه 26 مهر به مدت چهار برنامه تهیه و تولید شده، حجت الاسلام تراشیون به موضوعات مهدكودك ها، بازی و كارتون، تنبیه و تشویق و نهادینه كردن آموزه های دینی خواهند پرداخت.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: پرونده پیشین این برنامه «پوشش» نام داشت كه موضوعاتی از قبیل «نقش زن و شوهر در قبال پوشش یكدیگر در خانواده و اجتماع»، «نقش والدین در قبال پوشش فرزندان در خانواده و اجتماع»، «بررسی پوشش در محیطهای آموزشی» و «تأثیر نوع پوشش بر كاهش یا افزایش آسیبهای اجتماعی» را به كارشناسی خانم دكتر معصومه حاتمی مورد بررسی قرار داد و در پرونده فعلی سعی خواهد شد «تربیت فرزند از منظر اسلام و با توجه به آموزه های دینی» مورد بررسی قرار گیرد.

رفعتی تصریح كرد: بعد از این پرونده، موضوعات پرونده های دیگر این برنامه، «محرم و نامحرم» و «طلاق» خواهد بود. 

این برنامه به وسیله دو مجری اداره می شود: خانم بخش هدایت مباحث كارشناسی برنامه را به عهده دارند و هدایت بخش میهمانان را به عهده دارند. 

«راه آرامش» كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست كه اجرای آن را در پرونده جدید، سیدسعید صدر و فریناز ربیعی به عهده دارند. این برنامه در روزهای شنبه، یكشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 12:15 به مدت 45 دقیقه از شبكه دو پخش می‌شود.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار