کارشناس فوتبال گفت: بازی بین دو تیم استقلال و سپاهان می‌تواند از حساسیت بسیار خاصی برخوردار باشد چرا که این دو تیم جزو بهترین‌های لیگ امسال به حساب می‌آیند.

 شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از بازی دو تیم استقلال و سپاهان افزود: این دو تیم با بازی‌هایی که در این لیگ از خود نشان داده‌اند تا به اینجا خوب درخشیدند و هر دو شانس برنده شدن در این دیدار را خواهند داشت.  
 
وی در ادامه بیان کرد: تیم استقلال با عملکرد خوبی که از خود نشان داده بهترین تیم است و می‌تواند در این دیدار به پیروزی برسد و در لیگ می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.  
 
وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: تیم ذوب آهن در دو بازی اخیر خود عملکرد مناسبی نداشته و در این تیم با تنش‌های در هفته قبل مواجه بوده است و این تیم با برد خود در مقابل پرسپولیس می‌تواند خود را از این بحران خارج کند و جایگاه خود را در جدول حفظ کند.  
 
وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از مشکلات باشگاه پرسپولیس که آیا می‌تواند بر روی عملکرد تیم تأثیرگذار باشد یا خیر اظهار کرد: اختلافات هیئت مدیره نباید وارد تیم شود چرا که باعث می‌شود افت‌هایی را در تیم پرسپولیس نظاره‌گر باشیم.  
 
این مشکلات بر روی بازیکنان در دو بازی خود باعث شده که تیم به موفقیت‌های لازم نرسد و این مسأله می‌تواند تیم پرسپولیس را رو به نابودی بکشاند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کارشناس ، تیم ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار