کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های حضور یافته در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های پرقدرتی هستند و هرکدام از این تیم‌ها به هر نحوی شانس برای پیروزی را دارند.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارزیابی‌اش از بازی آرژانتین-بلژیک افزود: تیم ملی آرژانتین تیمی است پرقدرت و منسجم و با وجود بازیکنان خوب این تیم می‌تواند شانس بیشتری برای برد در این دیدار داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم بلژیک نیز جزو تیم‌های اروپایی است که در این دوره از مسابقات جام جهانی خوب ظاهر شده است و عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشته است. بر این اساس تیم ملی آرژانتین با تمام قدرتی که نشان داده است می‌تواند به راحتی تیم بلژیک را شکست دهد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی هلند-کاستاریکا نیز افزود: تیم ملی هلند تیم اروپایی است و بازیکنان جوان و شایسته‌ای دارد و با تعداد گل‌های زده تا به این لحظه جزو پر قدرت‌ترین تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم کاستاریکا نیز،تیم شگفتی‌ساز جام بیستم که با وجود عملکرد مناسبی که داشته است جزو 8 تیم پایانی در جام جهانی حضور دارد. براین اساس هر 2 تیم هر کدام با توجه به توانایی‌های خود می‌تواند برنده این دیدار در زمین باشند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: آرژانتین ، بلژیک ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار