کارشناس فوتبال افزود: تیم آلمان با توجه به بازی‌هایش در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با برنامه‌تر بود و با بازیکنان خوب و منظم خاص تیم توانست برنده از زمین بیرون بیاید.

شاهین بیانی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم آلمان در تمام طول مسابقات برتر بود و توانست در بازی دیشب طی 120 دقیقه مالکیت توپ را داشته باشد و تمایل بیشتری داشت که بازی در 120 دقیقه تمام شود و بازی به ضربات پنالتی کشیده نشود تیم آلمان در مقابل تیم آرژانتین توانست با برنامه خاص خود بهتر ظاهر شود.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن در جام بیستم افزود: بازیکنان خیلی بهتری بودند که شانس این را داشتند به این مقام برسند حتی در تیم آرژانتین بازیکنان بهتر از مسی بودند که می‌توانستند این مقام را کسب کنند.

فیفا در این جام جهانی قصد داشت که تمام تیم‌ها هر کدام به عناوین مناسبی برسند و به همین خاطر مسی را از تیم آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد.

وی درباره ارزیابی‌اش از برد آلمان افزود: تیم آلمان در طول مسیری که در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل طی کرد این شایستگی را نشان داد و با مربی خوب این تیم و بازیکنان مناسب توانست دوتیم مطرح آمریکای جنوبی را شکست دهد و تیم آلمان مستحق این قهرمانی بود.

وی درباره ویژگی‌های این جام نسبت به جام‌های دیگر افزود: مهمترین مسأله تیم‌ها این بود که از تک ستاره‌های خود برای گرفتن نتیجه بهره نگرفتند و در این جام جهانی 2014 برزیل کارهای تاکتیکی تیم‌ها بیشتر مطرح بود و تمام تیم‌های حاضر در جام بیستم شانس برای قهرمانی را داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: حتی در این جام بیستم تیم‌های ناشناخته نیز می‌توانستند به فینال این جام راه پیدا کنند و از همه جالب‌تر اینکه برای اولین بار در آمریکای جنوبی یک تیم اروپایی توانست قهرمان شود.
تیم‌های حاضر در جام بیستم با برنامه و نیمکت قوی عمل کردند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بیانی ، فیفا ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار