اسدی گفت: آخرین بار ۱۶ سال پیش دوچرخه سوارمان توانست از خط پایان عبور کند و امیدوارم علی لبیب در این دوره بتواند به خط پایان برسد.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت علی لبیب گفت: لبیب در بازی‌های آسیایی در ۲ ماده در آستانه کسب مدال قرار داشت و در نهایت ۲ مقام چهارمی به دست آورد که باعث امیدواری ما شد.

او ادامه داد: ویگنز سرمربی بلژیکی تیم ملی به صورت برخط داده‌های آماری لبیب را آنالیز کرده و در کل از شرایط لبیب راضی است، همچنین لبیب در ماه‌های منتهی به المپیک در مسابقات آسیایی مقام سومی را کسب کرد که به نظرم از کسب مدال طلا ارزش اش کمتر نبود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: خوشبحتانه حامی مالی فدراسیون دوچرخه بروزی را در اختیار علی لبیب قرار داد و ما با تمامی تجهیزات راهی پاریس می‌شویم. آقایی وفایی نیز به عنوان مربی در این ماه‌ها به خوبی تمرینات لبیب را مدیریت کرد و به آقای ویگنز نیز گفته ایم که ایشان نیز در طول مدتی که در پاریس هستیم در کنار لبیب باشد. مسابقه استقامت جاده المپیک به طول ۲۷۰ کیلومتر و با حضور ۱۹۵ دوچرخه سوار برگزار می‌شود و واقعا دوچرخه سواران کار سختی را در پیش رو دارند. ما آخرین بار ۱۶ سال پیش دوچرخه سوارمان توانست از خط پایان عبور کند و امیدوارم علی لبیب در این دوره بتواند به خط پایان برسد.

او در خصوص وضعیت تجهیزات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ما خوشبختانه از روز‌های تلخ در بخش تجهیزات دوچرخه سواری جاده عبور کرده ایم، اما همچنان در بخش‌های پیست و کوهستان مشکل داریم.

اسدی در خصوص اینکه آیا پس از المپیک امکان دارد ویگنز به صورت حضوری در کنار ملی پوشان حضور داشته باشد؟ بیان کرد: ادامه همکاری با یک مربی اروپایی هزینه‌ زیادی دارد و ما باید اول زیرساخت‌های مناسب داشته باشیم که در حال حاضر چنین شرایطی را نداریم، اما در خصوص ادامه همکاری باید پس از المپیک کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری تشکیل جلسه بدهد و در این خصوص تصمیم گیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار