ستاره بسکتبال آمریکا که بعد از مصدومیتی طولانی در تمرینات آماده سازی جام جهانی 2014 اسپانیا بسیار آماده ظاهر شد در لیست 16 بازیکن نهایی آمریکا برای جام جهانی جای گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دریک رز به همراه 15 بازیکن دیگر برای مرحله نهایی اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا پیش از جام جهانی اسپانیا به اردو فراخوانده شدند. رز که به خاطر مصدومیت بیش از دو فصل NBA را از دست داده است در اردوهای لاس وگاس با انگیزه بالایی حاضر شد. جام جهانی اسپانیا اولین حضور جدی او در مسابقات بسکتبال بعد از مدتی طولانی است.

بردلی بیل و جان وال بازیکنان واشنگتن ویزاردز و پل میلساپ بازیکن آتلانتا از ترکیب تیم برای دور جدید تمرینات حذف شدند. کوین لاو، بلیک گریفین و پل جورج 3 بازیکن دیگر هم به خاطر مصدومیت یا تصمیم شخصی در ادامه اردوها حضور نخواهند داشت.

اسامی 16 بازیکن دعوت شده به اردوهای تیم ملی بسکتبال آمریکا به این شرح است:

کوین دورانت، آنتونی دیویس، جیمز هاردن، استفن کوری، دریک رز، میسون پلاملی، دمارکوس کازینز، دمار دروزن، آندره دراموند، کنت فرید، گوردون هی وارد، کایری ایروینگ، کایل کورور، دیمین لیلارد، چندلر پارسونز و کلی تامپسون

تیم ملی آمریکا در روزهای 14 و 15 آگوست در شیکاگو تمرین کرده و یک بازی دوستانه هم با تیم ملی برزیل حریف ایران در جام جهانی انجام می دهد.

بعد از شیکاگو ادامه تمرینات به نیویورک منتقل شده و دو بازی دوستانه با دومینیکن و پورتوریکو در برنامه این اردو قرار دارد.

بازی های دوستانه آمریکا با دیدار مقابل اسلوونی در اسپانیا به پایان می رسد.

جام جهانی بسکتبال از روز هشتم شهریور با دیدار ایران و اسپانیا آغاز می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار