مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور رده‌های سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی شهر شاهرود در استان سمنان برگزار می‌شود.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور جوانان و نوجوانان از ۲۳ تا ۳۰ مردادماه در شهر شاهرود استان سمنان برگزار می‌شود و زمان ورود تیم‌ها عصر روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد است.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال شرایط برگزاری این مسابقات را اعلام کرد که متولدین ۱۱ دیماه ۱۳۸۵ به بعد در رده سنی نوجوانان و ۱۱ دیماه ۱۳۸۳ در رده سنی جوانان می‌توانند در آن شرکت کنند.

تیم‌های شرکت کننده باید از رکابی و شورت مخصوص ساحلی با شماره ۱ و ۲ استفاده کنند و رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات والیبال ساحلی که از طرف کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تدوین و اعلام می‌شود، الزامی است.

بارگذاری مدارک شناسائی در سامانه ملی فدراسیون (شناسنامه عکس دار، گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار از آموزش و پرورش مربوطه، کارت بیمه ورزشی، اصل معرفی نامه مهردار از هیات استانی، رضایــت نامه پدر جهت حضور در مسابقات و مجوز فعالیت ورزشی افراد بالای ۱۸ سال) برای صدورکارت شناسایی تمامی رده‌های سنی تا روز یکشنبه ۲۱ مرداد است و ارائه اصل مدارک فوق الذکر و اصل فیش واریزی و کارت شرکت در مسابقات در جلسه قرعه کشی الزامی است.

محدودیتی برای تعداد تیم‌های شرکت کننده وجود ندارد و ثبت نام تیم‌ها و صدور کارت شرکت در مسابقات فقط از طریق سامانه ملی والیبال به نشانی reg.volleyball.ir امکان پذیر است و در صورت عدم ثبت نام در سامانه فدراسیون در موعد مقرر، حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

مدرک اثبات بومی بودن بازیکن شامل گواهی تحصیلی، محل تولد، محل سکونت به تائید هیات استان است و در صورت حضور بازیکن در استانی دیگر داشتن معرفی نامه از هیات استان محل سکونت یا محل تحصیل الزامی است.

هزینه ورودیه هر تیم متشکل از دو بازیکن، یک نفر مربی یا سرپرست برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ۸۰ میلیون ریال است که شــامل هـزینه اسکان و تغذیه (صبحانه، نهار، شام) می‌باشد. در صورت اعزام افــراد اضافی تمامی هزینـــه‌ها اعم از اسکان و تغذیه به عهده استان اعزام کننده خواهد بود.

به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهداء می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار