تیم ملی بسکتبال زیر 15 سال ایران با پیروزی مقابل لبنان در روز آخر مسابقات غرب آسیا در رده دوم جای گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال زیر 15 سال ایران در اولین مرحله از مسابقات نوجوانان غرب آسیا دوم شد.

نوجوانان ایران بعد از شکست روز چهارم مقابل عراق، قهرمانی مسابقات را از دست دادند اما امروز با پیروزی 69 بر 66 مقابل لبنان به مقام دوم رسیدند.

بازیکنان ایران که کوارتر اول را با اختلاف 4 امتیاز باخته بودند در پایان نیمه با نتیجه 37 بر 34 برنده شدند و با وجود بازی نزدیک در نیمه دوم، در نهایت برنده مسابقه شدند.

کامیار برنجان با 25 امتیاز و 4 ریباند بهترین امتیازآور ایران بود و البرز حسن زاده هم با 20 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس گل و 4 توپربایی موثرترین بازیکن تیم بود. کریم زینون با 19 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن لبنان در این دیدار بود.

در حالی که روز گذشته نیز محمود مشحون رئیس فدراسیون نکات فنی را از جایگاه ویژه به بازیکنان منتقل می کرد، شنیده می شود در بین دو نیمه دیدار امروز هم به رختکن رفته و با ملی پوشان نوجوان صحبت کرد. مشحون در پایان بازی هم برای دومین سال متوالی در رده نوجوانان جام قهرمانی را در تهران به یک تیم خارجی اهدا کرد.

در پایان این مسابقات تیم های عراق، ایران، لبنان، سوریه و اردن به ترتیب اول تا پنجم شدند.

این مسابقات مرحله اول از دو مرحله رقابت های مقدماتی بازی های آسیایی زیر 16 سال 2015 بود. رده بندی نهایی تیم ها بعد از برگزاری مرحله دوم که هنوز میزبان آن مشخص نیست، 3 تیم صعود کننده به مسابقات آسیایی را مشخص می کند.

قهرمانی زیر 16 سال آسیا به میزبانی بنگلور هند برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: بسکتبال ، نوجوانان ، آُسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار