تیم اینتر در سومین دیدار تدارکاتی‌ خود با درخشش مهدی طارمی، لاس پالماس را شکست داد.

سومین دیدار پیش فصل اینتر در استادیوم اورگل شهر چزنا و در مقابل تیم لاس پالماس اسپانیا برگزار شد که نراتزوری موفق شد با سه گل حریفش را شکست دهد.

مهدی طارمی در این بازی هم مثل دو بازی قبل تیمش درخشید و با پیراهن تیم جدیدش دو گل زد. ابتدا مهدی طارمی در دقیقه ۱۰ مسابقه یک پاس خوب را دریافت کرد و وارد محوطه جریمه شد و با خطای خوان هرزوگ متوقف شد.  پس از این خطا، داور مسابقه نیز بلافاصله در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی را به سود اینتر اعلام کرد که خود طارمی پشت توپ ایستاد. مهاجم ایرانی با یک ضربه چیپ به مرکز دروازه، دینکو هورکاس، سنگربان لاس پالماس را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

اما این پایان کار نبود چرا که مهاجم ایرانی در ادامه موفق شد یک بار دیگر نیز گلزنی کند. پس از یک کار تیمی خوب میان مخیتاریان و فونتاناروسا، بازیکن ارمنستانی با یک پاس رو به بیرون، طارمی را صاحب موقعیت کرد و مهاجم ایرانی به راحتی و با یک ضربه بغل پا، بازی را دو بر صفر کرد.

این پنجمین گل مهاجم ایرانی در سه بازی پیش فصل بود. گل سوم اینتر را هم فدریکو دیمارکو در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.

 طارمی با درخشش در اردوی پیش فصل در غیاب دو مهاجم اصلی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام که هنوز به تمرینات اضافه نشدند، برای این دو مهاجم خط و نشان کشید و بعید نیست اینزاگی از او فقط به عنوان بازیکن ذخیره در فصل جاری استفاده نکند.

برچسب ها: مهدی طارمی ، اینتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار