سرمربی تیم ملی بسکتبال زیر 15 سال کشورمان، تیم‌های حریف ایران در غرب آسیا را به داشتن بازیکنان صغر سنی متهم کرد.

امیر آقاجان بعد از نایب قهرمانی در غرب آسیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر بازی‌های غرب آسیا در شرایط سالم برگزار می‌شد و بازیکنان صغر سن با زیر نظر گرفتن شناسنامه و گذرنامه‌های آنها حق شرکت در مسابقات را پیدا نمی‌کردند ما به راحتی در تمام رده‌های غرب آسیا قهرمان می‌شدیم.

سرمربی نوجوانان که مانند سرمربیان دوره‌های قبل تیم‌های نوجوانان ایران، حریفان آسیایی را متهم به صغر سن می‌کرد ادامه داد: عراق به جرات 3 بازیکن بالای 18 سال داشت.

آقاجان در پاسخ به اینکه ظاهر بازیکنان عراق، سن بالاتر آنها را نشان نمی‌داد تاکید کرد: اتفاقا ظاهر آنها سنشان را به خوبی نشان می‌داد شماره 7 تیم لبنان که بازیکن بسیار خوبی هم هست کاملا نشان می‌دهد بازیکن جوانی است.از طرفی بازیکنان بزرگسال ما هم نمی‌توانند از فاصله‌ای که بازیکنان عراقی توپ را به حلقه‌ طرف مقابل می‌اندازند توپ‌های خود را گل کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد حضور مشحون در رختکن تیم و هدایت بازیکنان در جریان بازی گفت: مشحون تمام تیم‌ها را حمایت می‌کند. رییس فدراسیون با وجود شرایط شلوغ تابستان و کوران مسابقات نوجوانان تا بزرگسالان بر سرتمرینات و مسابقات تمام رده‌ها آمده و از تمام تیم‌های حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار