برنامه "كوی‌محبت" در شبهای‌پایانی‌ماه مهمانی‌خدا پیرامون استفاده بهینه معنوی‌از شبهای‌ باقیمانده ماه غفران الهی‌ مطالبی‌ را بیان می‌كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی‌ شبكه دو، سید مصطفی‌موسوی‌ گفت: به منظور بررسی‌ پیرامون استفاده بهینه معنوی‌از شبهای‌ باقیمانده ماه غفران الهی‌ در برنامه شنبه 4 مرداد میزبان حجت الاسلام "ابوترابی‌ "خواهیم بود تا فرازهایی‌ از دعای ‌44 صحیفه سجادیه كه دعای‌ وداع با ماه مبارك رمضان است را از زبان ایشان بشنویم. حجت الاسلام ابوترابی‌ هفته گذشته نیز در بیست و چهارمین برنامه «كوی‌محبت» حضور داشتند و پیرامون خصایص انسانهای‌ صبور و بركات ماه مبارك رمضان كه یكی‌از آن بركات، تربیت انسانهای‌ صبور است، مطالبی‌را عنوان كرد.
 
نائب رئیس مجلس شورای‌ اسلامی‌ با حضور در آن برنامه پیرامون گام برداشتن شیعه در مسیر حضرت علی(ع) و خاندان آن امام همام هم مطالبی‌را ایراد نموده بود و در پایان به نهضت خدمت رسانی‌در ستاد بازسازی‌عتبات عالیات اشاره كرد و اینكه این اقدام، گام بلندی‌برای‌ترویج معارف اسلام و دین است.

برنامه «کوی‌محبت» به تهیه كنندگی‌سید مصطفی‌موسوی‌و اجرای‌ سیدمصطفی‌ موسوی‌ و محسن سوهانی‌ به سفارش گروه معارف و با مشارکت ستاد بازسازی‌ عتبات عالیات در ایام ماه مبارك رمضان ساعت 19:40 دقیقه از شبكه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام /اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار