شهردار منطقه 22 در دیدار با شهروندان ساکنان محله آزادشهر گفت: اقدامات شهرداری تهران در ایجاد آبادانی و تامین شرایط رفاه شهروندان در پایتخت، در سالهای اخیر جای تقدیر دارد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این برنامه تعدادی از شهروندان حاضر در مسجد خاتم الانبیا (ص) با استقرار در پشت تریبون به بیان مشکلاتی پرداختند که رفع آنها جزو وظایف دیگر سازمانها و ارگانهاست و در حوزه فعالیتهای شهرداری نیست و بنحوی غیر منصفانه عملکرد شهرداری را زیر سئوال بردند.

 قاسم مولایی شهردار منطقه در پاسخ به این قبیل مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان خاطرنشان کرد: رسالت شهرداری تهران از بدو مدیریت دکتر قالیباف شهردار تهران این بوده که مسئولان با حضور در میان شهروندان، کمبودها و نارسایی ها را از نزدیک لمس کنند و برایش چاره اندیشی کنند، مسئله ای که وجود دارد و از آن گریزی نیست این است که مردم شهرداری را دولت می دانند و تصور می کنند تمامی دستگاهها و ارگانهایی که تحت امر دولت هستند، هرچه شهرداری بگوید، آنها موظف و مکلف به اجرای آن هستند. 

وی در ادامه افزود: شهرداری تهران وظایف و تعاریفی دارد و بر اساس همانها وظایف و رسالتش را به انجام می رساند. سایر دستگاههای دیگر در مساجد و مجامع حاضر نمی شوند و پاسخگوی معضلات و مشکلات شهروندان نیستند، طبیعی است که وقتی مدیری از شهرداری می بینند، رفع همه مشکلات و نیازهایشان را از او انتظار داشته باشند. انتقاد بشرطی خوب است که بعد از آن پیشرفت و آبادانی باشد. انتقاد باید سازنده باشد نه به قصد تخریب و زیر سئوال بردن دیگر خدمات ارزشمند شهرداری باشد. 

مولایی در ادامه گفت: وظیفه ما خدمتگزاری است؛ نه تنها در کلام بلکه بجان می گوییم و عمل می کنیم. خدمت به شهروندان با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند، برای شهرداری رنگ دیگری یافته است. اگر اعتقاد ما این است که سرباز ولایتیم باید تا پای جان برای محقق شدن شعار رهبرمان بکوشیم و حتما این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار منطقه 22 در بخش دیگری از صحبتهای خود با تشریح تغییرات مثبت چند سال گذشته تهران و از بدو مدیریت دکتر قالیباف شهردار تهران، دریاچه شهدای خلیج فارس را یکی دیگر از شاهکارهای مدیریت شهری در چند سال اخیر برای تکمیل سرانه های فرهنگی، تفریحی و گردشگری تهران برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای بهره برداری از این مجموعه زیبای تفریحی گردشگری در ایام تعطیل دست کم حدود 6 هزار خانواده به آنجا مراجعه و از امکانات مهیا شده در آن استفاده می کنند.  
 
انتهای پیام/
 


برچسب ها: مسجد ، سازمان ، جمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار