سومین مرحله از اردوی تیم ملی ووشو در روز یکشنبه 11 خرداد پس از برگزاری مسابقات انتخاب پایان می یابد.

محمد نوری، سرپرست تیم های ملی ووشو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سومین مرحله از اردوی تیم های ملی ووشو بخش ساندا و تالو یکشنبه 11 خرداد پایان می یابد و پس از 5 روز تعطیلی از 17 خرداد مرحله بعدی ارودها برای آماده سازی ووشوکاران به منظور اعزام به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی آغاز می شود.

وی افزود:طبق برنامه ریزی کادر فنی در آخرین روز از مرحله سوم اردو در نظر داریم تا در بخش ساندا با برگزاری مسابقات انتخابی 6 نفر از سانداکاران را حذف خواهند شد و اردوی مرحله چهارم را با 12 سانداکار آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ووشو گفت: با توجه به اینکه تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی کره جنوبی هیچ تورنمنت همی نداشتیم طبق صلاحدید کادر فنی مقرر شد تا با دعوت تیم ووشو روسیه، مصر و چین به کشورمان برگزاری مسابقات با آنان به آمادگی هر چه بیشتر به ووشوکاران کمک کنیم.

وی افزود:اولین تیمی که برای دیدارهای تدارکاتی به ایران می آید تیم روسیه است که سوم تیر وارد کشورمان می شود تا در دو بخش بانوان و آقایان مبارزاتی را برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قبل از دعوت تیم ها حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندا به همراه مهدی علی‌نژاد رئیس این فدراسیون رزومه ووشوکارانی که قرار است به کشورمان بیایند را بررسی کردند تا از توانایی و قابلیت آنان به منظور حریف تمرینی  ووشوکاران مطمئن شوند که خوشبختانه همگی از بهترین ووشوکاران بودند و امیدواریم که ملی پوشان از این فرصت بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار