توحید اسدیان سرمربی تیم ملی تالو در پایان سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فرشید اسدیان پسرش را به همراه علی وطن خواه از ترکیب تیم ملی حذف کرد.

توحید اسدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در این باره اظهار داشت: در پایان سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی تالو که به منظور حضور در بازیهای آسیایی اینچئون از 27 اردیبهشت  درمحل آکادمی ووشو برگزار شده بود باید دو نفر از هشت تالوکار حاضر در اردو را حذف می‌کردم تا مرحله چهارم اردو را با شش تالوکار آغازکنیم.

وی ادامه داد: از انجاییکه عدالت پشت تمام رقابت های انتخابی تیمهای ملی ووشو حاکم است تصمیم گرفتم پسرم فرشید اسدیان جزو اولین حذف‌شده‌های اردو باشد تا سایر تالوکاران بدانند فقط درصورتی که شانس مدال آوری در بازیهای آسیایی اینچئون را داشته باشند دراردو باقی خواند ماند.

وی افزود: البته پایان این مرحله از اردو علاوه بر فرشید اسدیان علی وطنخواه را با صلاحدید خودم حذف کردم زیرا به 6 تالو کار باقی مانده در اردو تا این مرحله امید بسیاری برای مدال آوری دارم.

وی خاطر نشان کرد: در سه مرحله اردویی آماده سازی که از 9 مرحله اردوی پیش بینی شده پشت سرگذاشتیم توانستیم با انجام تمرینات عمومی واختصاصی که تالوکاران انجام دادند نقاظ ضعف و قوت آنان را به خوبی ارزیابی و شناسایی کنیم تا درمرحله بعدی اردو بیشتر بر روی تمرینات اختصاصی کار کنیم.

وی افزود: با توجه به بحث المپیکی شدن ووشواکثر کشورها درحال تقویت ووشوکاران هستند و دیگر مثل گذشته چند کشور چین و کره جنوبی و... حریفان اصلی ما محسوب نمی‌شوند و کار برای همه ورزشکاران سخت شده و رقابت تنگاتنگی در بازهای آسیایی پیش رو خواهیم داشت که امیدواریم با برنامه ریزی دقیقی که برای تمرینات تالوکاران کرده‌ایم بتوانیم به نتایج مطلوب و مدال‌های خوشرنگ دست یابیم.

گفتنی است: مرحله چهارم اردوی تیم ملی تالو پس از پنج روز استراحت تالوکاران از 17خرداد درآکادمی ووشو برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسدیان ، مرحله ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار