جلسه فنی مربیان و قرعه کشی رقابت‌های تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک برگزار شد و ۵ نماینده ایران حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌های پارالمپیک فردا پنجشنبه هشتم شهریورماه با حضور ۱۲۰ پارانکواندوکار از ۴۲ کشور در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز می‌شود و سه روز به طول خواهد انجامید.

جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر در این مسابقات عصر سه شنبه ششم شهریورماه برگزار شد و پس از آن با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس فردا پنجشنبه هشتم شهریورماه در روز نخست این مسابقات؛ مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم دور نخست استراحت داشته و سپس به دیدار برنده مبارزه کامرون و پرو می‌رود. در قسمت بالای این جدول «رومرو کلودیا» از مکزیک، مراکش و گرجستانه پیکار می‌کنند.

زهرا رحیمی در وزن ۵۲- کیلوگرم در مبارزه نخست به دیدار «شائو گیان» از چین می‌رود و در صورت برتری با «ماچادو» از برزیل برای صعود به نیمه نهایی پیکار خواهد کرد.

جمعه نهم شهریورماه در روز دوم سعید صادقیان پور در اولین دیدار «سالامون جگیری» از جزایر سلیمان می‌رود و در ادامه با «ناتان تورگواتو» از برزیل دیدار می‌کند. سرگروه تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی در این دو مبارزه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند. در سمت جدول صادقیانپور «محمود بوزکه» عنواندار جهان و پارالمپیک توکیو از کشور ترکیه حضور دارد.

شنبه دهم شهریورماه در روز پایانی تیم کشورمان دو نماینده دارد. علیرضا بخت نفر سوم رنکینگ دور نخست استراحت دارد و در ادامه برای صعود به دیدار برنده دیدار مرحله نیمه نهایی بارزه مراکش و قزاقستان می‌رود. از قسمت پایین جدول هم نمایندگان ازبکستان، کاستاریکا و آروبا برای صعود به تیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. «توشمیروف» از ازبکستان دارای رنکینگ دو پارالمپیک است.

حامد حق شناس نفر اول رنکینگ پارالمپیک، در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه چین و دومینکن می‌رود. از قسمت پایین جدول هم ترکیه، سنگال و «مت بوش» از انگلستان برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار