پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت: باید اذعان کنم که تیم ملی بسیار بااحتیاط و ترسو بازی کرد و بازی تیم با مونته نگرو فاقد بار فنی بود.

رضا کرمانی‌مقدم در خصوص بازی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی مونته نگرو‌ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: باید اذعان کنم تیم ملی مونته نگرو تیم خوبی نبود که ملی‌پوشان در این بازی محک جدی بخورند و باید علت این انتخاب را بررسی کرد.
 
 پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود:  باید یاد آوری کنم که تیم باشگاهی در تهران هم می‌توانست این تیم را شکست دهد.
 
کرمانی‌مقدم ادامه داد: متاسفانه این دیدار فاقد بار فنی بود و از لحاظ  تکنیک و تاکتیک چیز خاصی از ملی‌پوشان کشورمان در این بازی ندیدیم.
 
وی به نقطه قوت تیم پرداخت و اشاره کرد: به نظر من تیم کشورمان در دو بازی  خوب دفاع کرد زیرا دوست نداشت  گلی دریافت کند این خوب است اما افراط در آن می‌تواند تبعاتی به همراه داشته باشد.
 
پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان سپس با اشاره به ضعف بازی تیم ملی تصریح کرد: ضعف ما این است بسیار با احتیاط  و در بسیاری از مواقع ترسو بازی می‌کنیم و این مساله نمی‌تواند در جام جهانی راه چاره تیم ما باشد باید خط تهاجمی به فکر گل زدن هم باشد.
 
کرمانی‌مقدم در ادامه به فقدان هافبک دونده در تیم پرداخت و تاکید کرد:  باید اذعان کنم  هنوز به ترکیب هارمونی نرسیده‌ایم و جواد نکونام و تیموریان هافبک دفاعی بوده اند و شاید به نظر می رسید خسرو حیدری، هافبک دونده بوده و ارزیابی دقیقی از بازیکنان نمی توان داشت زیرا معمولی و با احتیاط و در راستای گل نخوردن به میدان رفته بوده‌اند.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: من به این تیم ملی و حضورش در جام جهانی امیدوار نیستم و این تیم فقط به این منظور به جام جهانی می‌رود که گل نخورد و نه بازی خوب از خودش به جای بگذارد و یا شاید اصلا برای موفقیت  به میدان نرود به این جهت به برزیل می رود که از حیثیت فوتبال دفاع کند یا اصطلاحا آبروی فوتبالی اش نرود.
 
 وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که این بازیکنان که امید میلیون‌ها ایرانی در کشورمان در سراسر جهان هستند ضمن کسب موفقیت برای پرچم کشورمان در آوردگاه جام جهانی در برزیل تلاش کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشورمان ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار