مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی میان من و دایی وجود ندارد، وی با ما قرارداد دارد و مربی ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحیمی درباره تصمیم‌گیری هیات مدیره باشگاه درباره سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی با پرسپولیس قرارداد دارد و مربی تیم ماست. نمی‌دانم چرا درباره مبلغ قرارداد و فسخ و مسائلی از این قبیل سوال پرسیده می‌شود. بنده، علی دایی را می‌شناسم و می‌دانم که ایشان با مبلغ قرارداد خود و مسائل مالی مشکلی نخواهند داشت و بنده درباره ادامه همکاری با علی دایی مشکلی نمی‌بینم. ما ظرف چند روز آتی با ایشان جلسه خواهیم داشت و گفتگو خواهیم کرد.



وی در مورد اختلافی که در زمان مدیرعاملی در باشگاه سپاهان با باشگاه پرسپولیس داشت اظهار کرد: من در یکی از برنامه های نود به رویانیان گفتم که سپاهان و پرسپولیس از مکتب شاهین هستند و ما با هم دوست هستیم. حتی زمانی هم که سپاهان بودم بارها اعلام کردم که استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های فوتبال کشورمان هستند

رحیمی درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: ما بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم و البته دغدغه اصلی ما این است که ابتدا مطالبات بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی را پرداخت کنیم و تیم را آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کنیم. اعضای تیم پرسپولیس در فصلی که گذشت با مشکلات زیادی مواجه بودند و امیدوارم که بتوانیم این دغدغه‌ها را برطرف نموده و کاری کنیم که هواداران و اعضای تیم به فکر نتایج و برد و باخت‌ها باشند نه مسائل مالی، و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: فردا قرار است مدارک خلعتبری را بررسی کنیم تا ضرب‌الاجلی مشکل او را برطرف نماییم.

وی در پایان گفت:‌ پنجشنبه جلسه‌ای در باشگاه داریم و من باید گزارشی ارائه کنم که بخشی از آن در مورد جلسه ای است که با دایی خواهم داشت، اما بدانید که دایی و رحیمی با هم مشکلی ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رحیمی ، پرسپولیس ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار