عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای انتخاب کادر فنی باید در هیئت مدیره جلساتی را برگزار کنیم.

حمید استیلی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اولین قدم مدیرعامل و هیئت مدیره ساماندهی اوضاع مالی باشگاه خواهد بود که مشکلات مالی بازیکنان را حل و فصل کنیم، در مورد طلب بازیکنان باید هر چه زودتر تصمیم اتخاذ شود تا بازیکنان به حق و حقوقشان برسند. هدف‌مان برطرف کردن این بدهی‌ها است.
 
وی در مورد کادر فنی تصریح کرد: هنوز تصمیم جدی برای کادر فنی گرفته نشده است و در این خصوص باید مذاکرات و جلسات ادامه داشته باشد تا به جمع بندی نهایی دست پیدا کنیم. امیدوارم دغدغه هواداران کمتر از گذشته شود و تیم یک دست و هماهنگی را برای فصل آینده راهی مسابقات کنیم.
 
استیلی در مورد گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: گزینه‌های زیادی برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود داشت که از جمله می‌توان به محمد دادکان اشاره کرد، ولی علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

استیلی ادامه داد: به خاطر حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس سال سختی را پیش رو دارد و یکسال زمان زیادی برای رسیدگی به اوضاع باشگاه نیست.
 
وی ادامه داد :امیدوارم بتوانیم در  این زمان  ساختار تشکیلاتی باشگاه را درست کنیم و هوادارانی که سرمایه های اصلی ما هستند را به ورزشگاهها بازگردانیم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تعدیل قرارداد بازیکنان را  سیاست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و یادآور شد: در رابطه با رسیدگی با بحث قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد.
 
استیلی در رابطه با ماندگار شدن علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: هنوز در این رابطه هیچ صحبتی نشده است و باید در نظر بگیریم که علی دایی زحمات زیادی برای تیم کشیده و عنوان نایب قهرمانی گویای همین مطلب است.  این راه هم بگویم که در رابطه با  شخص علی دایی اظهار نظری دراین نشست نشد.
 

او  ادامه داد: شعار و هدف ما اخلاق‌مداری، هوادارمحوری و افتخارآفرینی برای پرسپولیس است که در این بین اخلاق‌مداری اهمیت بیشتری نسبت به دو مورد دیگر دارد. امیدوارم در زمان کوتاهی که داریم بتوانیم به اهداف خود برسیم.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس ابراز  امیدواری  کرد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که وزن اقتصادی بالایی دارد بتواند بدهی های باشگاه را پرداخت کند.
 
وی در رابطه با مبلغ سرمایه گذاری از طرف حامی مالی و اینکه گفته می شود این مبلغ بین 30 تا 42 میلیارد تومان است گفت: رقم دقیق را هنوز نهایی نکرده ایم اما قرار است این اسپانسر با رقم خوبی در باشگاه سرمایه گذازی کند.
استیلی با تاکید بر اینکه پروین نماد و اسطوره باشگاه پرسپولیس است و صدرصد از تجربه های او بهره خواهیم برد گفت : اینکه چرا وی برای حضور در هیات مدیره موافقت نکرد را نمی دانم اما به طور حتم او را کنار  نخواهیم گذاشت  و از تجربیاتش استفاده خواهیم کرد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسولیس با با بیان اینکه اعضای هیات مدیره توسط بررسی های مستقیم وزیر ورزش نهایی شده اند،  گفت: آنچه در هیات مدیره به تصویب می رسد قطعا چیزی خواهد بود که برای فوتبال و باشگاه پرسپولیس خوب است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر کاری از دستم بربیاید برای سربلندی پرسپولیس انجام خواهم داد. اعضای هیأت مدیره افراد قدرتمندی هستند و امیدوارم من هم نماینده خوبی برای فوتبال‌ دوستان پرسپولیس باشم و با حفظ اتحاد و همدلی که هیأت مدیره تأکید زیادی بر آن داشت بتوانیم پیشرفت کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار