وزير امور خارجه آلمان در مقاله ای اختصاصی در نشریه صهیونیستی "اسرائیل‌نیوز" به شدت از رژيم صهونيستی حمايت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ "فرانک والتر اشتاينماير" در مقاله اي اختصاصی در نشريه "اسرائيل نيوز" نوشت کشورش به گونه ای پايدار از رژیم اسرائيل در برابر چالش های پيش روی اين رژيم حمايت خواهد کرد.
وی تأکید کرد:"هدف ما مشخص است: ما بايد جلوی برنامۀ هسته ای ایران را بگيريم.

وزير امور خارجه آلمان مدعی شد: گاهی اوقات اسرائيل احساس انزوا می کند و درک صحيحی از آن وجود ندارد .در حال حاضر بحث و جدل بر سر سياست اروپا در خصوص خصو ص اسرائيل اين مسئله را بار ديگر برجسته می سازد.

وي در پایان گفت:" اکنون اسرائيل تنها نيست و آلمان و اروپا شرکای مهم اسرائيل هستند و برای مشروعيت(!) و حق موجوديت(!) آن قاطعانه عمل می کنند."

گفتنی است، "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان روز دوشنبه به همراه تعدادی از اعضای کابينۀ خود به سرزمین‌‌های اشغالی سفر مي‌کند تا روابط دو جانبه را ارتقا دهد و بنيامين نتانياهو نخست وزير  رژیم اسرائيل را به پيشبرد راه حل تشکيل دو کشور با فلسطين، ترغيب کند.

" بنيامين نتانياهو" نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی که قرار است عصر روز دوشنبه با مرکل در فلسطين اشغالي ديدار کند ، گفت:"صدر اعظم آلمان دوست اسرائيل محسوب مي شود و با تحريم ها عليه اسرائيل مخالف است."

روزنامه جروزالم پست هم آورد موضوعات مورد بحث ميان نتانياهو و مرکل برنامه هسته ای ایران ، فرايند صلح با فلسطينی ها و همکاری های اقتصادی خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار