فرماندهی عملیات بغداد برای برقراری ثبات و امنیت در مناطق مختلف عراق با نمایندگان گروه‌های بیداری دیدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه العراقیه اعلام کرد: فرماندهی عملیات بغداد برای برقراری ثبات و امنیت در مناطق مختلف عراق با نمایندگان گروه های بیداری دیدار کرد. 

"احمد الرُبَیعی" خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه با تهیه گزارشی درباره دیدار فرماندهان نیروهای مسلح عراق با نمایندگان گروه های بیداری در بغداد گفت: فرماندهان فرماندهی عملیات بغداد از نمایندگان گروه‌های بیداری دعوت کرده‌اند تا بین 2 طرف هماهنگی و شرایط برقراری امنیت ایجاد شود. 

"عبد الامیر الشمّری" فرمانده عملیات بغداد در این باره تصریح کرد:« این قشر مهم از مردم عراق کنار ما در برابر تروریسم ایستاده اند. فرمانده عملیات بغداد بنا بر توصیه های فرمانده کل نیروهای مسلح از همه مردم عراق حمایت می کند. فرمانده کل، دستور مسلح کردن همه مردم عراق را صادر کرده و گفته است باید با همه شهدا و زخمیان آنان به عنوان شهدا و زخمیان ارتش عراق برخورد شود».

خبرنگار این شبکه در ادامه افزود: تامین امنیت مناطق، هماهنگی مشترک (بین ارتش و گروه بیداری)، طرح مشکلات و تلاش برای حل و فصل آنها در این دیدار بررسی شده است.

"سعد مَعَن" سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد خاطر نشان کرد: « شمار نیروهای گروه‌های بیداری به شانزده هزار و صد و چهل و سه مرد و سیصد و شصت و هشت زن رسیده است. فرمانده کل نیروهای مسلح و فرمانده عملیات بغداد از عملکرد گروه های بیداری حمایت می‌کنند».

خبرنگار این شبکه در پایان گفت: یکپارچه سازی تلاش‌های دستگاه های امنیتی و شهروندان و فعال سازی نقش اطلاعاتی پیامدهای مثبتی در برقراری امنیت و ثبات در بغداد و شهرهای دیگر عراق به همراه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار