یکی از فرماندهان ارشد ارتش عراق از هلاکت شماری از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام ( داعش) و دستگیری شمار دیگری از آنها در 72 ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالامیر الزیدی" فرمانده عملیات دجله در بیانیه ای اعلام کرد: عناصر جنایتکار داعش در اغلب حملات خود از شیوه جنگ و گریز استفاده می کنند و از درگیری مستقیم با نیروهای امنیتی هراس دارند و آنها برای فرار از حملات ما، به مناطق مسکونی پناه می برند.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش در عملیات ویژه خود در مرزهای اداری استان های دیاله، کرکوک و صلاح الدین در 72 ساعت گذشته شماری از سرکردگان این گروه را به هلاکت رسانده و یا دستگیر کردند.

فرمانده عملیات دجله افزود: اغلب عناصر داعش بی سواد هستند و فریب تفکرات گمراه کننده و فتواهای ویرانگری را خورده اند که سعی دارد تا امنیت و ثبات را برهم بزند، و کشتن بیگناهان و ویران کردن خانه ها و مراکز مهم و حیاتی کشور را مجاز می‌داند.

وی همکاری عشایر در نبرد برای نابودی گروههای تروریستی در مناطق مختلف را مثبت توصیف کرد و گفت: سطح همکاری مردم با نیروهای امنیتی روزافزون است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار