با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه بتدریج ناپایداری ها در نوار غربی کشور آغاز می شود که روز شنبه گستره آن به مناطق مرکزی و بتدریج به نوار شرقی نیز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 24 دی ماه 92" در استان های واقع در نوار شمالی کشور به سبب عبور امواج کم دامنه بارش های پراکنده رخ می دهد و فردا در نوار شمالی کشور و برخی استان های واقع در غرب، مرکز و دامنه های البرز، افزایش ابر، بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه بتدریج ناپایداری ها در نوار غربی کشور آغاز می شود که روز شنبه گستره آن به مناطق مرکزی و بتدریج به نوار شرقی نیز خواهد رسید.



لازم به ذکر است، از بعدازظهر فردا تا روز جمعه، بویژه روز پنجشنبه، به سبب پایداری جو در تهران و افزایش آلاینده های جوی به افراد حساس و کودکان و سالخوردگان و گروه آسیب پذیر توصیه می شود از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمی ابری، گاهی وزش باد  پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 10 درجه و در کمترین حالت به 1 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 4 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار