همزمان با آخرین روز همایش بانکداری و نظام های پرداخت از سامانه #708* با حضور مهندس طلوع مدیر عامل جیرینگ و مهندس باباپور معاون بازاریابی و فروش تجارت الکترونیک پارسیان رونمایی شد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جیرینگ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت استو با گرفتن کد کوتاه  #708 * خدماتی از قبیل پرداخت قبوض ؛موجودی؛ شارژ؛ و ... را ارائه میدهد.
 
 بنابراین گزارش جیرینگ کارتی  يکي ازسرویس های حوزه خدمات پرداخت همراه بر بسترUSSD همراه اول است که توسط جیرینگ و با مشارکت شرکت پرداخت الکترونیکی (PSP)راه اندازی شده و به دارندگان کارتهای عضو شبکه شتاب ؛خدمات پرداخت همراه مورد تایید بانک مرکزی را ارائه می دهد.
 
معاون بازرگانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در خصوص ویژگی های این سرویس گفت :  سرویس #708* بر بستر ussd نسبت به سرویس های قبلی ارتباط مشتری را برای دریافت خدمات با سهولت محیا کرده است. 
 
*** رونمایی از سرویس #777* جیرینگ 
 
همزمان با آخرین روز همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از سامانه #777* با حضور مهندس طلوع مدیر عامل جیرینگ و دکتر نیکوفر رییس هیئت مدیره جیرینگ و قائم مقام مدیر عامل همراه اول رونمایی شد.
 
این سرویس که بر بستر USSD شبکه همراه اول و بصورت انحصاری برای فروش شارژ همراه اول به مشترکین است.
انتهای پیام/
 
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، جیرینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار