مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
پايگاه اينترنتي هفته ‌نامه "تايم" روز يکشنبه با انتشار گزارشي به قلم "رابين رايت"-- يکي از اعضاي موسسه صلح آمريکا-- نوشت: "محمد جواد ظريف" بار ديگر در عرصه ديپلماتيک در ايران ظاهر شده است.
روزنامه لس آنجلس تايمز نوشت: باوجود روابط بحراني آمريکا و روسيه در زمينه‌هاي ديگر، مسکو از تلاش‌ها براي حل موضوع هسته‌اي ايران حمايت مي‌کند.
وزير امورخارجه آلمان در پيامي هشدار آميز به نخست وزير رژيم صهيونيستي خواستار حضور اين رژيم در نشست شوراي حقوق بشر بين الملل در شهر ژنو شد.
سخنگوي ائتلاف ملي مخالفان سوريه موافقت مخالفان را براي نشستن پشت ميز مذاكرات با ايران در ژنو2 بعيد دانست.
تولوهان تيکلي اوغلو خبرنگار شبکه سي‌ان‌ان ترک مدارک جديدي درباره دست داشتن ترکيه و عربستان سعودي در حمايت از گروه‌هاي ترويست مسلح در سوريه منتشر و عنوان كرد: هتل‌هايي كه عربستان در مرز با تركيه احداث كرده است به محلي براي معالجه تروريست‌ها تبديل شده است.
وزرای خارجه روسیه و آمریکا درتماسی تلفنی درباره مقدمات برگزاری کنفرانس صلح ژنو2 گفت‌وگو کردند.
يک کودک 12 ساله به سايتهاي دولتي در مونترال كانادا نفوذ كرد.
يکي از پايگاههاي اينترنتي به بررسي مرگ مشکوک افشا کننده ناکاميهاي آمريکا در جنگ با تروريسم پرداخت و آنرا محصول توطئه سيا ، سازمان امنيت ملي و اف بي آي دانست .
وزارت دفاع عراق در بيانيه اي از آغاز عمليات نظامي اين كشور در استان الانبار در طول مرز سوريه با هدف تامين امنيت اين منطقه خبر داد.
نخست وزير رژيم صهيونيستي در آغاز نشست شوراي وزيران اين رژيم خواستار توقف كامل غني سازي اورانيوم ايران شد.
بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که احزاب عمده در آلمان در انجام فعالیت‌های ضد اسرائیلی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای دارند.
فارن پالسسي نوشت: برخي از متحدان خاورميانه اي آمريکا اين روزها از امريکا چندان خشنود نيستند. البته به طور اخص مي توان به عربستان سعودي و اسرائيل اشاره کرد که از مذاکرات امريکا و ايران آشفته و از اکراه اوباما رئيس جمهور امريکا براي سقوط در ب سوريه، نااميد شدند.
نظرسنجي از مردم فرانسه نشان مي‌دهد 46 درصد فرانسوي‌ها معتقدند رفتار ايران در صحنه بين‌المللي بعد از انتخاب آقاي روحاني به عنوان رئيس جمهور تغيير کرده است.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار