ارتش پاکستان اعلام کرد که در پی تلاش گروهی از تروریست‌های طالبان پاکستانی برای حمله به یک پادگان نظامی در شمال غرب این کشور، ۸ نفر از نیرو‌های ارتش و ۱۰ نفر از مهاجمان کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد، نیرو‌های امنیتی مستقر در پادگان نظامی «بَنو» واقع در ایالت «خیبر پختونخوا» تلاش تروریست‌ها برای یورش به منطقه نظامی را خنثی کردند. در عین حال مهاجمان با انفجار خودروی بمب‌گذاری شده و تیراندازی با نیرو‌های ارتش درگیر شدند.

در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: درپی تبادل سنگین آتش با تروریست‌های گروه تحریک طالبان پاکستان و انفجار انتحاری هشت نفر از نیرو‌های ارتش جان خود را از دست دادند و در عملیات پاکسازی محل نیز تمام مهاجمان (۱۰ نفر) نیز کشته شدند.

ارتش پاکستان اعلام کرد: این حمله توسط شاخه «حافظ گل بهادر» زیرمجموعه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان انجام شده که در افغانستان مستقر است و در گذشته نیز حملات متعددی در داخل پاکستان را طراحی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پاکستان همواره نگرانی‌های خود را با حکومت موقت افغانستان مطرح کرده و از آنها خواسته است تا جلوی استفاده مداوم تروریست‌ها از خاک افغانستان را بگیرند و علیه این عناصر اقدام مؤثری انجام دهند.

حمله تروریستی در پاکستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار