اتحادیه باشگاه های حرفه ای فوتبال فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد باشگاه های حرفه ای فوتبال با اکثریت آراء تصمیم گرفتند بیست و نهم نوامبر تا دوم دسامبر در اعتراض به طرح مالیات 75 درصدی اعتصاب کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ رییس این اتحادیه گفت:«با ما یک جریان تاریخی مواجه هستیم. با آخر هفته بدون مسابقه با اکثریت آراء ، ما با عزم قاطع برای نجات فوتبال مواجه هستیم.»

آخرین اعتصاب تاریخی فوتبال فرانسه به سال 1972 باز می گردد. وی گفت:«با این اعتصاب باشگاه های دسته اول و دوم می خواهند مخالفت خود را با طرح مالیات 75 درصدی نشان دهند. برای انتقال این پیام باشگاه های حرفه ای قصد دارند نشستی با هواداران برگزار کنند. »

رییس اتحادیه باشگاه های حرفه ای فوتبال فرانسه باردیگر از مسئولان این کشور خواست طرح مالیات 75 درصدی را رها کنند.قرار است هفته آینده پنجشنبه نشستی میان روئسای باشگاه های فرانسه و فرانسوا اولاند رییس جمهور این کشور برگزار شود.

نمایندگان فرانسوی هفته گذشته به این مالیات 75 درصدی برای دستمزد های بسیار بالا رای دادند. این مالیات در حقیقت بخشی از بودجه سال 2014 است که قرار است در سنا بررسی شود و سپس مجلس ملی حرف آخر را در این خصوص خواهد زد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار