وزير امور خارجه تشکيلات خود گردان فلسطين با اشاره به اينکه اسرائيل همه چيز را در مذاکرات به نقطه صفر رسانده است ؛ تصريح کرد آمريکا بايد اهتمام و توجه بيشتري به روند مذاکرات صلح بين فلسطينيان و اسرائيل نشان دهد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي ، "رياض مالکي" گفت: واشنگتن خوب مي داند اگر مذاکرات در دوره باراک اوباما رئيس جمهور فعلي آمريکا به نتيجه نرسد در هيچ زمان ديگري به نتيجه نخواهد رسيد.
وي افزود : طرف اسرائيلي در مذاکرات به گونه اي رفتار مي کند که به نظر مي رسد همه چيز را از نقطه صفر شروع کرده است در نتيجه تمامي اموري را که در مذکرات قبلي درباره آنها صحبت شد   لغو کرده است وگويي اينکه هيچ مذاکره اي صورت نگرفته است.
وي افزود اسرائيل تاکنون هيچ توافقنامه و تعهدي را به رسميت نشناخته است  و به آنها پايبند نيست.
وي در ادامه اين مطلب افزود: کابينه کنوني اسرائيل هرگونه توافق يا تعهدي را که فلسطينيان با کابينه قبلي انجام داده اند همه آنها را لغو کرده و همه چيز را از نقطه صفر آغاز کرده است.
وي خاطر نشان کرد طرف فلسطيني نيز در اين چارچوب تمامي تعهدات و تفاهم هاي سابق را لغو مي کند و همه چيز را از نقطه صفر آغاز مي کند و هرگونه تعهدي که تا بحال به طرف اسرائيلي   داده است  تا روند مذاکرات صلح پيش رود ؛آنها را ملغي خواهد کرد.
وي در پايان افزود ما احساس مي کنيم که آمريکا اهتمام و توجه بيشتري به روند مذاکرات صلح نشان مي دهد زيرا حضور آمريکا در اين مذاکرات براي حل مسئله مزرها مهم است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار