سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس در اظهاراتی ضمن تبریک عملیات حزب‌الله لبنان در پاسخ به ترور فواد شکر، گفت: این پاسخ بار دیگر تغییر واقعیت راهبردی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی در پلتفرم «ایکس» (توییت سابق) نوشت: ما واکنش اولیه برادران حزب الله به ترور فرمانده فواد شکر را تبریک می‌گوییم و از فداکاری‌های ارزشمند مردم خود در لبنان و مقاومت‌های قهرمان قدردانی می‌کنیم.

ابوعبیده گفت: عملیات حزب‌الله بار دیگر تغییر در واقعیت راهبردی رژیم اشغالگر را از زمان وقوع طوفان الاقصی تایید می‌کند؛ طوری که هیچ‌گونه امنیت برای دشمن در برابر مجازات وجود ندارد و همچنین هیچ محدودیتی برای ضربه زدن به آن در هر نقطه و هیچ جبهه‌ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که تجاوزات علیه ملت ما ادامه داشته باشد، همه جبهه‌ها در مقابل دشمن شعله‌ور و در حال تشدید خواهند بود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآورد‌ها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار