سخنگوی پنتاگون اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این اطمینان را داده که حضور ۲ گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا در غرب آسیا تمدید خواهد شد.

 «پت رایدر» سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد: «وزیر دفاع ایالات متحده بر حق اسرائیل جهت دفاع از خود و عزم راسخ آمریکا نسبت به دفاع از اسرائیل در برابر ایران و سایر گروه‌ها در منطقه تاکید کرد.»

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از بیانیه سخنگوی پنتاگون گزارش کرد: «به عنوان بخشی از این حمایت، وزیر دفاع لوید آستین دستور داد که حضور ۲ گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا در خاورمیانه تمدید شود.»

طبق این بیانیه، آستین هم‌چنین بر تلاش‌ها جهت مذاکره آتش‌بس غزه و آزادی اسرا تاکید کرد.

حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد. برآورد‌ها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

سی‌ان‌ان به نقل ازیک مقام دفاعی این کشور گزارش داد ایالات متحده به رژیم صهیونیستی کمک کرد تا حملات حزب‌الله را در اوایل صبح امروز  یکشنبه ردیابی کند، اما آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان «دخالتی نداشته است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار