پاسخ اولیه حزب‌الله لبنان به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی این جنبش واکنش رسانه‌های صهیونیستی را به همراه داشته است.

پاسخ اولیه حزب‌الله لبنان به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی این جنبش واکنش رسانه‌های صهیونیستی را به همراه داشته است و این رسانه‌ها به سرزنش نخست‌وزیر رژیم اشغالگر پرداختند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره نوشتند: به نتانیاهو و سرویس‌های امنیتی توصیه می‌کنیم که برای حفظ آبرو، پیش از اینکه سید حسن نصرالله اعلام کند به هدف حساسی که مورد حمله قرار گرفته اعتراف کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین در انتقاد از عملکرد ارتش این رژیم برای مقابله با حملات موشکی حزب الله لبنان اعلام کردند: از ساعات اولیه صبح امروز می‌شنویم که آنها مانع از شلیک موشک‌ها به بن‌گوریون و تل‌آویو شدند، اما درباره ۳۲۰ موشک و ده‌ها فروند پهپادی که به شمال (فلسطین اشغالی) شلیک شدند، چه توضیحی دارند؟

در همین راستا، وب سایت صهیونیستی «وای‌نت» اعلام کرد که «از جمله اهداف حزب الله در حمله امروز، منطقه جالیلوت بود که مقر موساد و پایگاه ۸۲۰۰ در آنجا واقع است.»

حزب‌الله لبنان صبح امروز اعلام کرد که مرحله نخست پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی خود را به پایان رساند. در این مرحله از پاسخ، حزب‌الله ۱۱ پایگاه و موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

یک منبع در حزب‌الله اعلام کرد: ارتش اسرائیل موفق به رهگیری پهپاد‌های تهاجمی ما نشد و ما با پرتاب تعداد زیادی موشک موفق شدیم ارتش اسرائیل را گمراه کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: ما دو هدف اصلی را در شمال تل آویو هدف قرار دادیم که متعاقبا آنها را اعلام خواهیم کرد.

قرار است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله ساعت ۱۸ به وقت بیروت (۱۸:۳۰ به وقت تهران) درباره جزئیات این عملیات سخنرانی کند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست‌ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه و فواد شکر نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
اين تازه مرحله اول پاسخ حزب اله به ترور فواد شکر بود ، چه شود مرحله پاسخ ایران .... بیچاره موش‌های کثیف دنبال سوراخ می‌گردند.
آخرین اخبار