منابع پزشکی شنبه شب گزارش دادند که امروز در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در مرکز و جنوب نوار غزه ۷۱ فلسطینی شهید شدند.

در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون ۴۰ هزار و ۳۳۴ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۴۸ ساعت گذشته، مرتکب ۵ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۶۹ نفر شهید و ۲۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۰ هزار و ۳۳۴ نفر و تعداد مجروحان نیز به ۹۳ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.

پیش از این منابع خبری گزارش دادند که از بامداد امروز و در نتیجه تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، ۵۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

سازمان دفاع شهری نوار غزه نیز امروز گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر مدرسه «مصطفی حافظ» واقع در غرب شهر غزه را بمباران کرده و ۱۰ نفر را به شهادت رساندند.

این سازمان اعلام کرد که ابزار‌های لازم برای آواربرداری در اختیار ندارد، به همین دلیل تعدادی از قربانیان زیرآوار خواهند ماند.

سازمان دفاع شهری غزه تاکید کرد: رژیم اشغالگر یک بخش کامل از مدرسه‌ای که ۷۰۰ آواره در آن حضور داشتند را بمباران کرد.

این سازمان افزود: این جنایتی علیه غیرنظامیان بی گناه است که در مدرسه پناه گرفته بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار