هشت سال جهاد مقدس ايران، سرشار از حضور جوان مرداناين مرز و بوم است.

"محمدرضا عيوضي" خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، گفت: در سال‌هاي فعاليت هنري‌ام، حدود 4 قطعه با مضمون دفاع مقدس را اجرا كرده‌ام، اما آزرده خاطرم كه چرا تنها يك هفته درسال را به اين مهم اختصاص مي‌دهيم.


وي عنوان كرد: ما مي‌توانيم دفاع مقدس را به شكل امروزي و با برنامه‌هاي پيشرفته به مردم، به خصوص نسل جوان يادآوري كنيم، كه چه انسان‌هاي شريف و از جان گذشته‌اي داشته‌ايم.

اين خواننده بيان كرد: در سال‌هاي دفاع مقدس، اسطوره‌هاي بزرگي قدم به ميدان نهادند كه عده‌اي شهيد شدند، وعده ديگر شامل ايثارگران، جانبازان و يادگاران دفاع مقدس هستند.

عيوضي تصريح كرد: كشور، به سبب دارا بودن منابع غني، همواره در معرض چشم داشت كشورهاي بيگانه بوده است و آنان با كارشناسي سعي در دخالت در امور كشور عزيزمان را دارند.

اين خواننده خاطر نشان كرد: اين ما هستيم كه بايد مانع تعرض بيگانگان به ميهن عزيزمان باشيم، زيرا ما قهرماناني داشته ايم كه براي حفظ ناموس و خاك سرزمين‌شان از جان خود گذشته و با اراده‌اي آهنين به رويارويي با دشمن رفته‌اند. پس بايد نسل جديد راهم با اين اسطوره‌هاي آشنا و مردان بزرگ سرزمين‌مان را به آنان معرفي كنيم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.